خانهاخبار
تاریخ معرفی گلکسی M32 سامسونگ مشخص شد

تاریخ معرفی گلکسی M32 سامسونگ مشخص شد

گوشی هوشمند Galaxy M32 سامسونگ به زودی معرفی و روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۰/۳/۲۴

پوستر زیر، نشان دهنده آن است که گوشی هوشمند گلکسی M32 در تاریخ 21 جولای مصادف با سی و یکم خرداد ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند در بخش هندی وب سایت آمازون رویت شده که در صفحه لندینگ آن، برخی مشخصات سخت‌افزاری کلیدی گلکسی M32 از جمله باتری غول پیکر، نمایشگر فوق روشن و دوربین چهارگانه را پیش از معرفی، مشخص کرده است.

image

گلکسی M32 سامسونگ به نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با نرخ رفرش 90 هرتزی، رزولوشن فول اچ دی پلاس و روشنایی 800 نیتی مجهز خواهد بود. در قسمت بالای آن، شاهد یک ناچ قطره‌ای خواهیم بود که دوربین سلفی 20 مگاپیسکلی را درون خود جای داده است.

دوربین‌های چهارگانه این گوشی هوشمند در یک جزیره دایره‌ای شکل با گوشه‌‌های گرد قرار گرفته است که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی و دیگر سنسور‌ها مانند Galaxy M42 5G نیز به نظر می‌رسد مربوط به دوربین‌های الترا واید، ماکرو و تشخیص عمق باشد.

image

از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید سامسونگ می‌توان به باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که از جمله امضاهای سری M این شرکت کره‌ای به حساب می‌آید. این گوشی هوشمند پس از معرفی به سرعت در آمازون و سامسونگ استور به فروش خواهد رسید که قیمتی بین 15 تا 20 هزار روپیه هند بسته به میزان رم و حافظه داخلی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)