خانهاخبار
پشت آیپد پرو بعدی شیشه‌ای خواهد بود و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد

پشت آیپد پرو بعدی شیشه‌ای خواهد بود و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد

به تازگی شایعه‌ای غیر منتظر منتشر شده که می‌گوید آیپد پرو بعدی نه تنها در بخش پشتی شیشه‌ای خواهد بود بلکه پشتیبانی از شارژ بی‌سیم هم به آن اضافه خواهد شد!
۱۴۰۰/۳/۱۴

اپل در حال کار روی نسل جدید آیپد پرو است و به نقل از گزارش جدید بلومبرگ، این آیپد پرو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. برای اینکه پشتیبانی از این فناوری ممکن شود، گزارش شده که اپل قرار است بخش پشتی این آیپد را شیشه‌ای کند که باعث خواهد شد برای اولین بار آیپدی داشته باشیم که بدنه تماما آلومینیومی نخواهد داشت.

درواقع گفته شده که اپل در حال کار روی یک سیستم شارژ مگنتی جدید مشابه مگ‌سیف آیفون 12 برای آیپد پرو است که از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده می‌کند.اپل همچنین قرار است پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معکوس را هم به آیپد پرو اضافه کند تا به این ترتیب کاربران بتوانند آیفون یا دیگر گجت‌های خود که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند را با آیپد پرو شارژ کنند. 

image

هنوز حتی دو ماه هم نشده که اپل نسل جدید آیپد پرو را با چیپست اپل M1 به بازار عرضه کرده و این شایعات جدید، از آیپد پرو سال بعد صحبت می‌کنند. بنابراین اگر قصد خرید آیپد پرو جدید را دارید، فعلا لازم نیست نگران از دست دادن نسل جدید آن باشید. اما خب در طرف دیگر، بلومبرگ گزارش داده که اپل امسال نسل جدید آیپد مینی را به بازار عرضه خواهد کرد که قرار است با طراحی کاملا جدید همراه باشد. در این طراحی جدید انتظار داریم که حاشیه‌های نمایشگر کاهش پیدا کنند و به طور کل بیشتر از همیشه شبیه به آیپد مینی جدید بشوند. 

البته هنوز مشخص نیست آیپد مینی جدید با فیس‌آی‌دی مثل آیپد پرو همراه خواهند بود یا مثل آیپد ایر از سنسور تاچ‌آی‌دی ادغام شده با دکمه پاور بهره می‌برند. اما خب اگر قرار باشد دکمه هوم حذف شود و طراحی مثل آیپد ایر و آیپد پرو شود، فکر می‌کنیم که اپل سراغ تاچ‌آی‌دی برای این تبلت برود. 

در کنار آیپد مینی جدید، گفته شده که اپل در حال کار روی یک نسخه باریک‌تر از آیپد 10.2 اینچی معمولی هم هست. احتمالا برای باریک کردن آیپد معمولی، فاصله بین شیشه و نمایشگر حذف خواهد شد. هر دو محصول گفته شده انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند؛ آیپد پرو جدید را اما، سال دیگر خواهیم دید. شما در مورد این شایعه چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)