خانهاخبار
سامسونگ گلکسی اس 21 FE از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده خواهد کرد

سامسونگ گلکسی اس 21 FE از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده خواهد کرد

گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE به تازگی در بنچمارک Geekbench دیده شده و بخشی از مشخصات سخت افزاری آن از جمله نوع پردازنده و میزان حافظه رم آن مشخص شده‌اند.
۱۴۰۰/۲/۳۱

شرکت سامسونگ در این سال نیز قصد عرضه نسخه Fan Edition از گوشی‌های سری اس 21 خود را دارد و مدتی پیش عکس‌های رندر شده از این گوشی را دیده بودیم. تولید انبوه گلکسی اس 21 FE از دو ماه آینده آغاز خواهد شد و حالا با توجه به قرار گرفتن این گوشی در بنچمارک شناخته شده Geekbench، با جزئیات بیشتری از سخت افزار این محصول آشنا شده‌ایم.

صفحه این گوشی در Geekbench استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888، ۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید 11 بر روی این گوشی را نشان می‌دهد.

image

 

گلکسی اس 21 FE که نام مدل آن SM-G990B است، نسخه ساده تر پرچمدار سامسونگ یعنی اس 21 بوده و با نمایشگر تخت ۶.۴ اینچی و بدنه پلاستیکی عرضه شده و بخش برجستگی دوربین نیز در آن بر خلاف سایر دستگاه‌های سری گلکسی اس 21، جزئی از فریم گوشی نیست.

برخی شایعات خبر از این می‌دهند که سامسونگ گوشی گلکسی اس 21 FE را در کنار گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در ماه آگوست معرفی می‌کند؛ البته احتمال معرفی این گوشی در مراسمی جداگانه نیز وجود دارد زیرا احتمالا سامسونگ می‌خواهد گوشی‌های تاشو جدیدش را به تنهایی معرفی کرده و آنها را به رخ بکشد.  

درباره نسخه Fan Edition گلکسی اس 21 چه فکر می‌کنید؟ آیا پردازنده قدرتمند به کار رفته در این محصول، خرید آن را توجیه می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Pi.Tial

۱۴۰۰/۳/۱
گوشی خوبی میشه با این مشخصات