خانهاخبار
مایکروسافت ویندوز 10X را عرضه نخواهد کرد

مایکروسافت ویندوز 10X را عرضه نخواهد کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی گفته است که دیگر قصد عرضه سیستم عامل ویندوز 10X را ندارد و این پروژه را به طور رسمی کنسل کرده است.
۱۴۰۰/۲/۳۰

شرکت مایکروسافت امروز در پستی که در بلاگ خود مربوط به عرضه آپدیت 21H1 ویندوز ۱۰ منتشر کرده، اعلام کرد که دیگر قصد عرضه سیستم عامل ویندوز 10X را ندارد و این پروژه را کنسل کرده است.

image

 

مایکروسافت گفته که ویژگی‌های ویندوز 10X را به ویندوز و بقیه محصولات خود اضافه خواهد کرد و همین حالا نیز برخی قابلیت‌های این سیستم عامل مانند تکنولوژی امنیتی Defender Application Guard، بهبود تایپ صوتی و کیبورد تاچ مدرن قابل شخصی سازی را به نسخه‌های پیش نمایش Insider ویندوز اضافه کرده است.

ویندوز 10X قرار بود نسخه‌ای سبک تر از ویندوز ۱۰ باشد که مخصوص دستگاه‌هایی با نمایشگر دوگانه مانند Surface Duo ساخته است؛ ولی مدتی قبل مایکروسافت گفت که این سیستم عامل را برای لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه طراحی خواهد کرد و حتی یک دمو از آن نیز در ماه ژانویه انتشار یافت.

image

 

در حال حاضر، مایکروسافت در حال عرضه آپدیت 21H1 برای ویندوز است که یک به روزرسانی نسبتا جزئی محسوب شده و این شرکت قصد عرضه آپدیت بزرگی برای این سیستم عامل در ماه اکتبر را دارد.

درباره کنسل شدن ویندوز 10X چه فکر می‌کنید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)