خانهاخبار
دستبند هوشمند فیت بیت لاکس در عکس‌های لو رفته دیده شد

دستبند هوشمند فیت بیت لاکس در عکس‌های لو رفته دیده شد

به تازگی تصاویر مچ‌بند سلامتی فیت بیت با نام Fitbit Luxe با نمایشگر OLED و استیل ضد زنگ منتشر شده است.
۱۴۰۰/۱/۲۹

تصاویر فاش شده از مچ‌بند ورزشی Fitbit Luxe نشان می‌دهند که این محصول به صفحه نمایش OLED رنگی و استیل ضد زنگ مجهز شده و حسگر‌های مختلفی برای آن تعبیه شده است.

image

 

ماه گذشته فیت بیت از مچ‌بند ورزشی Ace 3 برای کودکان رونمایی کرد و اکنون نوبت به بزرگسالان رسیده تا Fitbit Luxe را روی مچ خود ببینند. این تصاویر توسط رسانه آلمانی WinFuture منتشر شده است. مچ‌بند Fitbit Luxe از طراحی ظریفی برخوردار است و حداقل دارای سه گزینه رنگی خواهد بود. بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده و بندهای قابل تعویض آن با یک قلاب سگک مانند عرضه می‌شود که معمولا در ردیاب‌های تناسب اندام مشاهده نمی‌شود. 

image

 

مچ‌بند Luxe  از یک صفحه نمایش OLED رنگی با وضوح نامشخص بهره می‌برد که هنوز جزییاتی از آن در دست نیست. با این حال تصاویر فاش شده نشان می‌دهد که ردیاب تناسب اندام با پایش تنفس، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب و برخی از حالت‌های ورزشی دیگر عرضه می‌شود. این منبع همچنین ادعا می‌کند که Fitbit Luxe با پایش استرس همراه خواهد بود و همین‌طور برای راحتی کاربران مقاومت در برابر آب را ارائه می‌دهد. با این تفاسیر می‌توان از این مچ‌بند در استخر و هنگام شنا هم استفاده کرد.  

image

 

مچ‌بند Fitbit Luxe از GPS بهره نمی‌برد، اما همچنان می‌توانید مسیرهای تمرین خود را با کمک GPS تلفن هوشمند رصد کنید. البته به یاد داشته باشید برای این کار باید تلفن هوشمند همراهتان باشد و به مچ‌بند فیت بیت متصل باشد. از تاریخ عرضه و قیمت آن هیچ اطلاعاتی موجود نیست، اما از آنجا که تصاویر رسمی منتشر شده است، احتمالا به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود.

شما درباره این دستبند هوشمند چه فکر می‌کنید؟ آیا نبود GPS‌ در یک گجت مربوط به سلامتی یک نقطه ضعف جدی محسوب نمی‌شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)