خانهاخبار
تاریخ دقیق رونمایی از سری ردمی نوت 10 اعلام شد

تاریخ دقیق رونمایی از سری ردمی نوت 10 اعلام شد

شعبه هند ردمی در پستی در صفحه رسمی توئیتر خود سرانجام مشخص کرد که سری جدید ردمی نوت را در چه تاریخی راهی بازار می‌کند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

ردمی نوت ۱۰ بالاخره رسما قرار است در تاریخ ۴ مارس مصادف با ۱۴ اسفند معرفی شود. مطابق گذشته، ردمی این گوشی را ابتدا در هند عرضه می‌کند و سپس آن را به سایر بازارهای جهانی می‌فرستد. چند وقت ردمی، مدیر شعبه هند شیائومی وعده داده بود که سری ردمی نوت ۱۰ در ماه مارس از راه می‌رسد. در حال حاضر اطلاعات رسمی خاصی پیرامون مدل‌های این خانواده در دسترس نیست.

سری ردمی نوت ۱۰ با بیشترین فاصله نسبت به نسل قبلی وارد بازار می‌شود. ردمی سری نوت ۹ پرو را در ماه مارس ۲۰۲۰ معرفی کرده بود، ولی نسل‌های این خط تولید معمولا با فاصله کمتری معرفی می‌شدند. حالا انتظار داریم که پیشرفت‌های چشمگیرتری را روی این خانواده ببینیم تا ردمی بتواند رقابت مناسب‌تری با ریلمی و سامسونگ داشته باشد.

خانواده ردمی نوت ۱۰ چند مدل خواهد داشت که قوی‌ترین آن‌ها به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگر امولد با نرخ نوسازی بالا، باتری بزرگ با شارژ سریع، پردازنده قدرتمند دیمنسیتی و 5G مجهز می‌شود. انتظار داریم نام این دستگاه ردمی نوت ۱۰ پرو 5G باشد و با قیمتی در حدود ۲۰ هزار روپیه (۲۷۵ دلار) به بازار بیاید. این سری باید حداقل یک مدل دیگر با قیمتی در حدود ۱۵ هزار روپیه (۲۰۵ دلار) هم داشته باشد. این گوشی احتمالا دوربینی ضعیف‌تر، چیپستی با پشتیبانی از 4G و نمایشگر LCD خواهد داشت.

در مقام مقایسه، ردمی نوت ۹ پرو مکس از اسنپدراگون 720G با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کرد. نمایشگر این گوشی ۶.۶۷ اینچی بود ولی از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی بهره می‌برد. نوت ۹ پرو مکس انرژی خود را از یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گرفت که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کرد. در نهایت هم دوربین عقب آن یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بود و در جلو یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)