خانهاخبار
ROG Phone 5 ایسوس در TENNA رویت شد

ROG Phone 5 ایسوس در TENNA رویت شد

مشخصات و تصویری از این محصول، در رگولاتوری TENNA افشا شد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

جدید ترین محصول کمپانی ایسوس در حوزه گیمینگ که احتمالا با نام ROG Phone 5 از آن یاد خواهد شد، به تازگی در رگولاتوری چینی TENNA رویت شده و به این ترتیب، برخی مشخصات سخت‌افزاری کلیدی به همراه دو تصویر از نمای جلو و پشت آن، افشا شده است.

راگ فون 5 ایسوس که با شماره ساخت I005DA همراه خواهد بود، به پردازنده اسنپدراگون 888 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. البته این باتری 6000 میلی آمپر ساعتی شامل دو باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت خواهد بود که به این ترتیب، سرعت شارژ آن بالاتر خواهد رفت. چندی پیش این محصول موفق به دریافت گواهی 3C شده بود که در آن، به پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی نیز اشاره شده بود.

image

 

در پشت بدنه این گوشی هوشمند، شاهد دوربین سه گانه هستیم که لنز 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی نقش خود را ایفا خواهد کرد. همچنین در قسمت پایینی محفظه دوربین، نمایشگر دوم این اسمارت فون را می‌بینیم. چندی پیش، ویدئویی از ROG Phone 5 منتشر شده بود که در آن، نحوه عملکرد نمایشگر دوم در پشت بدنه به معرض نمایش گذاشته شده بود.

راگ فون 5 ایسوس از نمایشگر 6.78 اینچی آمولد بهره می‌برد که سنسور تشخیص اثر انگشت نیز درون آن تعبیه شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد رزولوشن این صفحه نمایش (FHD+ یا QHD+) در دسترس نیست، اما پیش بینی می‌شود که این نمایشگر به نرخ نوسازی 144 هرتزی مجهز باشد.

بر اساس شایعات و اخباری که از رسانه‌ها این روزها اعلام می‌شود، ظاهرا باید در اواخر ماه مارچ یا اوایل ماه آوریل، منتظر مراسم رونمایی از ROG Phone 5 ایسوس باشیم.

با توجه به مشخصات سخت‌افزاری یاد شده در این مطلب، به نظر شما آیا این محصول می‌تواند مسیر موفق نسل پیشین خود را ادامه داده و به این ترتیب، به رکورد فروش بالایی برای کمپانی ایسوس دست پیدا کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)