خانهاخبار
نتفلیکس از پخش اسپین-آف سریال ویچر در سال 2021 خبر داد

نتفلیکس از پخش اسپین-آف سریال ویچر در سال 2021 خبر داد

شبکه نتفلیکس با انتشار اولین پوستر رسمی از اسپین-آف سریال ویچر تایید کرد که این اثر در سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۰/۲

نتفلیکس سرانجام لوگوی فیلم اسپین-آف سریال ویچر که در واقع انیمیشنی به‌نام The Witcher: Nightmare of the Wolf است را منتشر و تایید کرد که این فیلم در سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود. فیلم انیمیشنی Nightmare of the Wolf توسط همان گروه سازنده سریال ویچر ساخته شده است.

انتظار داریم که تمرکز این انیمیشن بر وسمیر، استاد گرالت ریویایی، باشد که قرار است به فصل دوم سریال هم اضافه شود. وظیفه تولید انیمیشن این اثر برعهده استودیو Mir بوده که پیش‌تر The Legend of Korra را ساخته بود. فیلم Nightmare of the Wolf اولین بار در ماه ژانویه ۲۰۲۰ معرفی شد و مدت‌ها بود که از آن خبری نداشتیم.

پیش‌بینی می‌شود که این انیمیشن پیش از انتشار فصل دوم سریال به معرض نمایش درآید، ولی نتفلیکس هنوز حرفی راجع به تاریخ پخش آن نزده است. در توضیحاتی که پیرامون Nightmare of the Wolf منتشر و بعد حذف شد، آمده بود:

وسمیر مدت‌ها قبل از تربیت گرالت ماجراجویی خود را آغاز کرد، وقتی که دگلانِ مرموز از طریق قانون سورپرایز بر او مدعی شد.

انیمیشن Nightmare of the Wolf تنها یکی از اسپین-آف‌های ویچر است که نتفلیکس ساخت آن‌ها را تایید کرده. علاوه بر این اثر، باید منتظر The Witcher: Blood Origin باشیم که مجموعه‌ای شش قسمتی خواهد بود و اولین بار در ماه ژوئیه پارسال معرفی شد.

از زمانی که فصل اول سریال ویچر در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ پخش شد، بیشتر از یک سال می‌گذرد. این سریال به‌شکل عجیبی محبوب شد و بدیهی است که نتفلیکس بخواهد برنامه‌های بزرگ خود برای این فرنچاز را به کاربران یادآوری کند. این سریال یکی از اولین مجموعه‌هایی بود که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت و فیلم‌برداری آن هنوز جریان دارد. نتفلیکس چندی قبل اولین تصاویر از فصل دوم ویچر را منتشر کرد که حاوی اطلاعات خاصی نبود.

در حال حاضر مشخص نیست که فصل دوم سریال ویچر در چه تاریخی منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)