خانهاخبار
آیفون ۱۳ مانند سری ۱۲ تاخیر نخواهد داشت

آیفون ۱۳ مانند سری ۱۲ تاخیر نخواهد داشت

مینگ چی مو تحلیلگر مسائل اپل، به تازگی اعلام کرده که آیفون ۱۳ مانند سری ۱۲ تاخیر نخواهد داشت و طبق برنامه‌ی زمانی قبل رونمایی خواهد شد
۱۳۹۹/۹/۲۴

در حالی که آیفون ۱۲ به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ دیرتر از حد معمول رونمایی و عرضه شد، امروز تحلیلگر اپل یعنی مینگ چی کو پیش‌بینی کرد تولید انبوه مدل‌های آیفون ۱۳ با تراشه‌ی جدید A 15 در بازه‌ی زمانی معمول اپل صورت خواهد گرفت.

به طور معمول اهالی کوپرتینو تولید انبوه آیفون را از اوایل تابستان آغاز می‌کنند، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که تولید انبوه آیفون‌های سری ۱۲ تا ماه سپتامبر آغاز نشده بود و به همین دلیل اپل مجبور شده بود تا رویداد خود را از ماه سپتامبر به اکتبر موکول کند. مدل‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در ۲۳ اکتبر و مدل‌های ۱۲ مینی و ۱۲ پرومکس در ۱۳ نوامبر به بازار عرضه شدند. کو همچنین در رابطه با نگرانی‌ها مبنی بر کاهش میزان ظرفیت شرکت تولید کننده‌ی تراشه‌های اپل یعنی TSMC، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ از ۱۰۰ درصد به ۸۰ درصد، توضیح می‌دهد که این کار به دلیل عوامل فصلی است. این تحلیلگر در ادامه بیان داشت تقاضای آیفون همچنان زیاد است، به ویژه اینکه مدل‌های آیفون ۱۲ پرو با کمبود قطعات مربوط به دوربین روبرو است و باعث افزایش زمان تحویل مدل‌های پرو می‌شود.

image

انتظار می‌رود که تولید انبوه مدل‌های آیفون ۱۳، سال آینده و طبق برنامه‌ریزی معمول پیش رود و مطمئنا این دستگاه‌ها در ماه سپتامبر رونمایی می‌شوند و طبق برنامه‌ریزی هرساله‌ی اپل عرضه خواهند شد. البته در پایان گفتنی است که در این بحران جهانی هیچ چیز قابل اطمینانی وجود ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)