خانهاخبار
موتورولا موتو E7 با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا موتو E7 با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

جدیدترین موبایل اقتصادی موتورولا نمایشگری 6.5 اینچی با رزولوشن HD دارد و از دوربینی دوگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۳۹۹/۹/۵

موتورولا در طول یک دهه اخیر با سری تلفن‌های اقتصادی موتو E به توفیق زیادی در بازار دست پیدا کرده است. این اتفاق حالا احتمالا یک سال دیگر با محصولی خوش امکانات جدیدی به‌نام موتو E7 ادامه می‌یابد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این گوشی جذاب بیندازیم.

موتو E7 ظاهری آشنا دارد که شامل قاب عقبی دارای حسگر اثر انگشت است که زیر لوگوی خفاشی معروف این شرکت دیده می‌شود. کمی بالاتر می‌توانیم دوربینی دوگانه را ببینیم که درون ماژولی مربعی‌شکل قرار گرفته است. این دوربین یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد که عکاسی پریمیوم را با قیمتی پایین‌تر در اختیار کاربران می‌گذارد. این سنسور با کمک فناوری ادغام پیکسل می‌تواند تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی بسازد.

image

دوربین موتو E7 همچنین از قابلیت‌های متنوعی از جمله عکاسی شبانه، حالت پرتره و پانوراما پشتیبانی می‌کند. درست مثل بسیاری از گوشی‌های اندرویدی امروزی، در این دوربین هم گوگل لنز کارگذاری شده است. لنز ثانویه دوربین یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو است که تا ۲.۵ برابر می‌تواند به سوژه‌ها نزدیک‌تر شود. در این ماژول می‌توانیم فلش LED را هم ببینیم. موتو E7 در بحث فیلم‌برداری از رزولوشن HD و FHD در نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

image

موبایل جدید موتورولا نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع Max Vision با رزولوشن +HD و ناچی قطره‌ای دارد. این ناچ از دوربینی ۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند که دارای قابلیت عکاسی پرتره است. موتو E7 با اندروید ۱۰ و پوسته‌ای مینیمال به بازار می‌آید. انرژی این دستگاه از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که می‌تواند تا ۳۶ ساعت پاسخگوی شما باشد.

قلب تپنده این گوشی چیپست هلیو G25 مدیاتک است که پیش‌تر آن را روی ردمی 9A دیده بودیم. موتو E7 با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. شما می‌توانید فضای داخلی دستگاه را با کمک کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهید. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توانیم به شارژر ۱۰ واتی، بلوتوث ۵.۰، جک هدفون، درگاه USB-C و 4G اشاره کنیم. موتو E7 همچنین در سمت چپ بدنه یک دکمه مخصوص گوگل اسیستنت دارد. در سمت راست نیز دکمه‌های پاور و تنظیم صدا دیده می‌شوند.

موتورولا موتو E7 ظرف چند هفته آینده در بازارهای آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا عرضه خواهد شد. این گوشی سه رنگ آبی، خاکستری و زغالی خواهد داشت. متاسفانه فعلا قیمت دقیقی برای این دستگاه اعلام نشده اما با توجه به قابلیت‌های آن باید با محصولی گران‌تر از ۱۰۰ دلار روبرو باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)