خانهاخبار
تماشا کنید: کالبدشکافی وان پلاس 8T عملکرد باتری دوگانه آن را به نمایش گذاشته است

تماشا کنید: کالبدشکافی وان پلاس 8T عملکرد باتری دوگانه آن را به نمایش گذاشته است

محصول جدید وان پلاس به باتری دوگانه مجهز است.
۱۳۹۹/۸/۳

کمپانی وان پلاس معمولا چند ماه یک بار محصولی را در حوزه اسمارت فون‌ها معرفی می‌کند و این بار نیز نوبت به پرچمدار سری T این شرکت با نام وان پلاس 8T رسیده است.

شایان ذکر است که این بار، اثری از نسخه پرو وان پلاس 8T دیده نمی‌شود و همچنین مسئولان وان پلاس نیز هیچ تصمیمی برای رونمایی از این محصول ندارند. اما دلیل آن‌ها برای چنین اقدامی کاملا روشن و واضح است.

طراحان این کمپانی بر این باور هستند که کلیه قطعات و سخت‌افزار روز دنیا، در این محصول قرار گرفته است. پس به این ترتیب جایی برای رونمایی از یک محصول با پسوند پرو در این زمینه وجود ندارد.

اگر چه این بار نشانه‌ای از One Plus 8T Pro دیده نمی‌شود، اما مشخص نیست که آیا شرکت وان پلاس در استراتژی خود تغییراتی داده است یا تنها در سال جاری، شاهد چنین رویدادی هستیم.

image

 

آقای زک نلسون، یکی از اعضای برند معروف JerryRigEverything در آخرین ویدئوی خود، به کالبدشکافی وان پلاس 8T پرداخته است و در کنار آن، مقاومت این محصول در مقابل فشار نیز مورد بررسی گرفته است.

او محصول جدید وان پلاس را مانند همیشه، تحت آزمایش خط و خش و خمیدگی قرار داد. مثل سایر اسمارت فون‌ها، ترک‌ها از مرحله ششم آغاز شد و در مرحله هفتم، این موضوع به بالاترین حد ممکن رسید.

وان پلاس 8t به دوربین چهار گانه و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز است. در خلال کالبدشکافی این محصول، یک خط برش در میان باتری به چشم می‌خورد که گویای قرارگیری یک باتری دو گانه در این محصول است.

اما نکته شایان توجه، پشتیبانی این اسمارت فون از شارژ 65 واتی است. مطمئنا می‌دانید که شارژ شدن یک باتری با چنین توانی، گرمای زیادی تولید کرده یا حتی ممکن است باعث انفجار آن شود. به همین دلیل است که مهندسان وان پلاس،‌ از دو باتری با ظرفیت 2250 میلی آمپر ساعت استفاده کرده‌اند. به این ترتیب شارژر یاد شده وظیفه شارژ کردن دو باتری به صورت همزمان را بر عهده خواهد داشت و به این ترتیب، توان آن به دو قسمت تقسیم می‌شود.

به این ترتیب دو سیستم مجزا با توان 32.5 واتی، وظیفه تأمین توان برای شارژ کردن هر یک از باتری‌ها را به دوش خواهند کشید و در نتیجه، گرمای فوق العاده کمتری تولید شده و امکان انفجار به پایین ترین حد خود می‌رسد.

مانند همیشه، محصولات وان پلاس با گواهی رسمی از نظر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار همراه نیست و همان طور که شاهد هستیم، این قضیه در مورد وان پلاس 8T نیز صادق است.

ویدئوی کالبدشکافی OnePlus 8T نشان می‌دهد که اسپیکر دستگاه، توانی در مقابل مقاومت در برابر آب نداشته اما در مقابل، درگاه USB-C آن به کمک واشر لاستیکی محافظت شده است.

در ناحیه اسپیکر این اسمارت فون، قطعاتی برای تقویت صدا به چشم می‌خورد. پد مسی قرار گرفته در بدنه نیز به قابلیت خنک کنندگی و خروج گرمای تولید شده از سمت باتری دستگاه نیز کمک شایان توجهی می‌کند.

وان پلاس 8T در حال حاضر توسط منابع مختلفی در دسترس خریداران قرار گرفته است. این محصول در دو مدل زیر، روانه بازار شده است:

  • مدل اول با هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • مدل دوم با 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)