خانهاخبار
وان پلاس ورلد معرفی شد؛ جهانی اختصاصی با هدفی ویژه

وان پلاس ورلد معرفی شد؛ جهانی اختصاصی با هدفی ویژه

وان پلاس ورلد سرویسی از سوی این شرکت است که در حال حاضر با تمرکز بر رونمایی وان پلاس 8T آماده شده ولی پتانسیل‌های بسیار بیشتری دارد.
۱۳۹۹/۷/۱۲

همه ما می‌دانیم که ۲۰۲۰ سال بسیار عجیبی بوده است. با توجه به اتفاقاتی که در جهان افتاده و هنوز در جریان است، بسیاری از ما پذیرفته‌ایم که شیوه زندگی دستخوش تغییراتی شده که شاید همیشگی باشند. در چند وقت اخیر رویدادهای مجازی زیادی برگزار شده و هر کدام از شرکت‌ها سعی کرده‌اند به‌نحوی رویداد خود را برای مخاطبان جذاب کنند. اما وان پلاس برای معرفی وان پلاس 8T چه برنامه‌ای تدارک دیده است؟

این شرکت به‌تازگی از سرویسی به‌نام OnePlus Word پرده برداشته که جهانی مجازی برای مشاهده رویدادهای مختلف این شرکت از جمله رویداد معرفی وان پلاس 8T است. وان پلاس ورلد به شما اجازه می‌دهد برای خودتان آواتار مجازی بسازید و همراه با دوستانتان رویدادها را ببینید. در این جهان می‌توانید به‌صورت تنها یا با بقیه بازی کنید، امتیاز بگیرید و برای قرارگیری در فهرست ۱۰۰ بازیکن برتر روزانه تلاش کنید. اگر عملکرد خوبی داشته باشید، حتی ممکن است یک وان پلاس 8T برنده شوید.

وان پلاس برای رونمایی از وان پلاس نورد از فناوری VR/AR استفاده کرد و اجازه داد تا کاربران با دانلود یک اپلیکیشن اختصاصی مراسم معارفه این دستگاه را به صورت واقعیت افزوده ببینند. این شرکت حالا یک گام فراتر رفته و می‌خواهد تجربه آشنایی با وان پلاس 8T را به شکل یک بازی مجازی دربیاورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جهان می‌توانید به آدرس OnePlusWorld.com مراجعه کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)