خانهاخبار
اتفاقی نا امید کننده در انتظار خریداران اپل واچ سری 6 و Apple Watch SE

اتفاقی نا امید کننده در انتظار خریداران اپل واچ سری 6 و Apple Watch SE

شب گذشته، ساعت‌های هوشمند اپل به صورت رسمی معرفی شدند.
۱۳۹۹/۶/۲۶

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که اپل شب گذشته رویدادی را به صورت آنلاین برگزار کرد و در خلال آن، از سری جدید ساعت‌های هوشمند خود با نام اپل واچ سری 6 و اپل واچ اس ای رونمایی کرد. این موضوع به خودی خود خبر بسیار خوبی برای طرفداران این برند به حساب می‌آید. اما چیزی که ممکن است برای فن‌های کوپرتینویی‌ها آنچنان خوشایند نباشد، خبری است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

اپل تصمیم گرفته است تا به جهت کاهش هزینه محصولات جدید خود، آداپتور شارژر را از جعبه اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE خارج کند و به این ترتیب، محتوای بسته بندی ساعت‌های هوشمند جدید به صورت زیر خواهد بود:

image

 

کابل یک متری به همراه شارژر مغناطیسی مانند روال سابق درون جعبه قرار خواهد گرفت، اما اثری از آداپتور 5 واتی نخواهد بود و به این ترتیب کاربران باید این محصول را به صورت جداگانه با قیمت 5 دلار خریداری کنند.

شایعات پیش تر حاکی از آن بود که اپل قصد دارد تا در راستای کاهش هزینه (به جهت برخورداری خانواده آیفون 12 از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G))، آداپتور شارژر را از بسته بندی این محصول حذف کند. حال روی دادن چنین اتفاقی، یعنی حذف آداپتور شارژر از جعبه اپل واچ سری 6 و اپل واچ اس ای می‌تواند مقدمه‌ای برای اتفاق یاد شده باشد.

در کنار اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE، شب گذشته شاهد رونمایی از آیپد ایر جدید نیز بودیم که درون جعبه این محصول، کابل و آداپتور شارژر مانند روال سابق قرار خواهند گرفت و خریداران این محصول، با مشکلی روبرو نخواهند بود. محتوای جعبه آیپد ایر جدید به صورت زیر است:

image

 

همان طور که مشاهده می‌کنید، کابل شارژ USB Type-C به همراه آداپتور 20 واتی، در قسمت محتویات جعبه آیپد ایر جدید دیده می‌شوند.

هر سه محصول یاد شده، از امروز در وب سایت اپل آماده خرید هستند و در آینده نزدیک، در دسترس خریداران و علاقمندان قرار خواهند گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)