خانهاخبار
وان پلاس 8T احتمالا مدل پرو نخواهد داشت

وان پلاس 8T احتمالا مدل پرو نخواهد داشت

افشاگری در شبکه اجتماعی توئیتر مدعی شده که وان پلاس 8T بدون مدل پرو معرفی خواهد شد. این دستگاه در پاییز امسال از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۶/۱۸

وان پلاس از سال ۲۰۱۹ در کنار مدل استاندارد پرچمداران خود مدل دیگری را تحت عنوان پرو معرفی کرده است. این ترند از وان پلاس 7 آغاز و در وان پلاس 7T و وان پلاس 8 تکرار شد. ولی حالا افشاگری توئیتری با نام کاربری Max J، می‌گوید این رویه در وان پلاس 8T تکرار نمی‌شود.

image

تصویر بالا توئیتی است که این موضوع را تایید می‌کند. اگر از این توئیت سر در نمی‌آورید، باید به شما بگوییم که اسم رمز وان پلاس 8T کباب یا kebab است. این شرکت معمولا با قرار دادن حرف b در پایان اسم رمز محصولات خود مشخص می‌کند که این دستگاه‌ها مدلی از محصول اصلی هستند (مثلا kebabb). اما Max J قبلا گفته بود که برای سادگی بیشتر از اسم kebab2 استفاده خواهد کرد.

او در ادامه در پاسخ به سوال یکی از کاربران به طور مستقیم تایید کرد که امسال وان پلاس 8T پرو نخواهیم داشت. بنابراین پس از عرضه وان پلاس 6T در سال ۲۰۱۸ این اولین باری است که پرچمدار وان پلاس در یک نسخه عرضه می‌شود. البته وان پلاس 6T نسخه‌ای تحت عنوان مک‌لارن داشت که سرعت شارژ و رم بیشتری را ارائه می‌کرد.

image

حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم که قیمت و قابلیت‌های این دستگاه چگونه خواهد بود. پیش‌تر در گزارشی اعلام شده بود که وان پلاس 8T درست مثل وان پلاس 8 پرو از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند ولی برخلاف آن مدل لنز تله‌فوتو ندارد. همچنین فعلا اطلاعاتی درباره استاندارد IP و شارژ بی‌سیم این دستگاه در دسترس نیست.

وان پلاس با عرضه یک تلفن هوشمند کار سختی برای جلب رضایت مصرف‌کنندگان خواهد داشت. این شرکت حالا یا باید محصولی ارزان‌تر بسازد که نمی‌تواند قابلیت‌های پریمیوم مدل‌های پرو را داشته باشد، یا باید محصول پریمیومی بسازد که مطمئنا قیمت بالایی خواهد داشت. شما ترجیح می‌دهید این شرکت چه موبایلی بسازد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)