خانهاخبار
آیفون 12s احتمالا در فصل دوم 2021 جانشین آیفون XR می‌شود

آیفون 12s احتمالا در فصل دوم 2021 جانشین آیفون XR می‌شود

بر اساس گزارشی که اخیرا از سوی یک افشاگری توئیتری به دست آمده، ظاهرا اپل در سه‌ماهه دوم سال آینده آیفونی معرفی می‌کند که جایگزین آیفون XR خواهد شد.
۱۳۹۹/۶/۱۶

در گذشته اطلاعات متناقضی درباره آینده آیفون XR منتشر شده بود. اما حالا گزارشی به دست آمده که به زمان توقف تولید این دستگاه و عرضه جانشین آن اشاره دارد. افشاگری به‌نام Komiya مدعی است که پس از معرفی سری آیفون ۱۲، اپل عرضه آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس را متوقف می‌کند. علاوه بر این، آیفون XR نیز تا انتهای فصل اول ۲۰۲۱ از بازار خارج می‌شود.

این افشاگر می‌گوید اپل محصول تازه‌ای به‌نام آیفون 12s را در فصل دوم ۲۰۲۱ جایگزین آیفون XR می‌کند. سری آیفون 12 در اصل می‌بایست در ماه جاری میلادی معرفی می‌شد، اما تاخیرهای ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد رونمایی این دستگاه به ماه اکتبر موکول شود.

آیفون 12s می‌تواند همان آیفون 4G از خانواده آیفون 12 باشد که پیش‌تر شایعاتی درباره آن منتشر شده بود. در پیش‌بینی‌های اولیه گفته شده بود که این دستگاه در ماه فوریه ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. اگر تاخیر فعلی در عرضه سری آیفون 12 را برای آیفون 12s لحاظ کنیم، این تاریخ می‌تواند تا حدی با ادعای Komiya مبنی بر معرفی آیفون 12s در سه‌ماهه دوم سال مطابقت داشته باشد.

آیفون 12s احتمالا با قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار وارد بازار می‌شود و شباهت بیشتری به آیفون ۱۲ پرو خواهد داشت. تحلیل‌گر شرکت Rosenblatt Securities، جون ژنگ، قبلا مدعی شده بود که آیفون ۱۲ نسل چهارمی اشتراکات زیادی با مدل‌های نسل پنجمی ندارد. او همچنین انتظار داشت که اپل دو مدل 4G را از گوشی‌های جدید خود معرفی کند، ولی این تئوری در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد.

پیش‌بینی می‌شود که تمامی مدل‌های 5G از چیپست A14 بایونیک استفاده کنند و نمایشگر OLED داشته باشند. آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس با دوربین دوگانه به بازار می‌آیند ولی مدل‌های پرو دوربین سه‌گانه و حسگر LiDAR خواهند داشت. گزارش‌ها حاکی از آن است که فقط رده‌بالاترین مدل آیفون ۱۲ از شبکه‌های موج میلی‌متری 5G پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

من

۱۳۹۹/۶/۱۷
متن خبرتون اشتباه نیست؟ سامسونگ میخواهد یا اپل میخواهد؟

مجتبی

۱۳۹۹/۶/۱۷
عزیزان لطفا در مصرف عرقیجات نادر زیاده روی نکنید.... به اشتباه نوشتید که سامسونگ قراره آیفون معرفی کنه