خانهاخبار
تصویر رندر شده وان پلاس 8T در رسانه‌های خبری منتشر شد

تصویر رندر شده وان پلاس 8T در رسانه‌های خبری منتشر شد

شخصی در اکانت توییتر خود، تصویری رندر شده از OnePlus 8T را منتشر کرد.
۱۳۹۹/۶/۱۲

فردی با نام کاربری smartvenkat95@ امروز در اکانت توییتر خود، تصویری رندر شده از یک گوشی هوشمند را منتشر کرد و مدعی شده است که این عکس متعلق به وان پلاس 8T است. البته این تصویر در چهارمین نسخه آزمایشی اندروید 11 مشاهده شده است که در آن، تصویری از وان پلاس 8T را می‌بینیم که در قسمت بالایی و پایینی نمایشگر حاوی حاشی بوده و دوربین سلفی نیز در یک ناچ حفره‌ای، در سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است. در نیمه‌های هر سال، کمپانی وان پلاس محصولات خود را با پردازنده جدیدی آپگرید کرده و بروزرسانی می‌کند و این بار نیز نوبت به وان پلاس 8T و چیپست اسنپدراگون 865 پلاس رسیده است.

image

 

همان طور که اشاره شد، در این تصویر محصولی را می‌بینیم که در قسمت بالا و پایین نمایشگر آن حاشیه‌های نسبتا کمی دیده می‌شود. البته در عکس یاد شده تنها تصویری از قسمت جلویی گوشی دیده می‌شود و به این ترتیب، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد قسمت پشتی بدنه و دوربین‌ها قرار گرفته در این قسمت در دسترس نیست. بر اساس پیش بینی‌ها، این محصول به دوربین سه گانه (لنز 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، لنز 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین ماکرو) مجهز خواهد بود. به این ترتیب گوشی هوشمند یاد شده نسبت به نسل پیشین خود، یعنی وان پلاس 8 شاهد بهبودهایی بوده و لنز اصلی آن از 48 به 64 مگاپیکسل ارتقاء پیدا خواهد کرد.

بر اساس برنامه ریزی‌های از قبل تعیین شده، باید در فصل پاییز سال جاری میلادی (2020) منتظر رونمایی از OnePlus 8T باشیم.

image

 

طبق شایعات، این محصول در حال حاضر با کد نام Kabob در میان کارمندان وان پلاس شناسایی شده و اخیرا نیز با شماره ساخت KB2001 در بنچمارک گیک بنچ رویت شده است. بر اساس این بنچمارک، باید انتظار هشت گیگابایت رم را از این دستگاه داشته باشیم که به کمک پردازنده یاد شده، موفق شده تا در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات 912 و 3288 را دریافت نماید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)