خانهاخبار
قیمت گلکسی S20 فن ادیشن 5G فاش شد

قیمت گلکسی S20 فن ادیشن 5G فاش شد

بر اساس گزارشی تازه حالا به اطلاعاتی درباره قیمت احتمالی نسخه ارزان‌تر خانواده گلکسی S20 دسترسی داریم. علاوه بر این، رنگ‌های این مدل دوباره تایید شده است.
۱۳۹۹/۶/۱۱

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن قرار است به‌عنوان وارث معنوی گلکسی اس ۱۰ لایت از راه برسد. پیش‌تر در گزارش‌هایی به طراحی و مشخصات فنی این گوشی اشاره کرده بودیم. ظاهرا این محصول در دو نسخه LTE و 5G عرضه می‌شود. حالا گزارشی تازه از قیمت نسخه نسل پنجمی این تلفن هوشمند خبر داده و رنگ‌های آن را اعلام کرده است.

مطابق تصویری که به سطح اینترنت راه پیدا کرده، نسخه 5G گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن قیمتی در حدود ۸۷۸ دلار خواهد داشت. این دستگاه احتمالا در شش رنگ سنبلی، آبی دریایی، نارنجی، قرمز، سبز آسمانی و سفید به بازار می‌آید. این رنگ‌ها پیش‌تر در گزارش افشاگر معروف، ایوان بلس، نیز مشخص شده بودند. با این حال، فعلا اطلاعاتی درباره نسخه LTE این گوشی یا تاریخ عرضه آن در دسترس نیست.

image

گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و +HDR10 خواهد داشت. این دستگاه احتمالا مشابه سایر اعضای خانواده اس ۲۰ حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد. انتظار داریم که پردازنده اس ۲۰ فن ادیشن بسته به بازار هدف اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ باشد. این گوشی احتمالا با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با microSD وارد بازار می‌شود.

سامسونگ دوربین این گوشی را نسبت به برادران بزرگترش تقلیل داده و در آن شاهد یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری هستیم. این گوشی در بخش دوربین سلفی لنزی ۳۲ مگاپیکسلی دارد. گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن با استاندارد IP68، اندروید ۱۰ و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به بازار می‌آید که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)