خانهاخبار
با استفاده از سرویس آذرخش های‌وب یا نسل جدید اینترنت پرسرعت به جمع حرفه‌ای‌ ها اضافه شوید

با استفاده از سرویس آذرخش های‌وب یا نسل جدید اینترنت پرسرعت به جمع حرفه‌ای‌ ها اضافه شوید

با آمدن پاندمی کرونا و خانه نشین شدن کل مردم جهان تنها برای رعایت فاصله اجتماعی، کل مردم مجبور شده‌اند برای حفظ حرفه و ادامه زندگی خود به اینترنت پر سرعت روی بیاورند. همین اتفاق موجب شده که سرعت اینترنت به مسئله مهمی برای کاربرانی که به دنبال بهترین اینترنت هستند، تبدیل گردد.
۱۳۹۹/۵/۲۲

با آمدن پاندمی کرونا و خانه نشین شدن کل مردم جهان تنها برای رعایت فاصله اجتماعی، کل مردم مجبور شده‌اند برای حفظ حرفه و ادامه زندگی خود به اینترنت پر سرعت روی بیاورند.  همین اتفاق موجب شده که سرعت اینترنت به مسئله مهمی برای کاربرانی که به دنبال بهترین اینترنت هستند، تبدیل گردد. خرید بسته های اینترنت موبایل دیگر صرفه ندارد و اینترنت ADSL هم جوابگو مصرف بهینه کاربران نیست چرا که با یک تست سرعت اینترنت رایگان می‌توان به عمق فاجعه پی برد! در این بین شرکت های‌وب با استفاده از بستر فیبر نوری تا منزل یا FTTH  (Fiber to the Home) موفق شده سرویس آذرخشِ های‌وب را عرضه کرده و به نوعی کیفیت قابل قبول اینترنت برای حرفه‌ای ها را فراهم کند.

 

اگر با نگاه دقیق یک منتقد به نمودار اینترنت مصرفی کاربران ایرانی نگاه کنیم نتیجه میگیریم که با بیشتر شدن استفاده اینترنت در زندگی، حجم مصارف اینترنت کاربران به شدت بالا رفته و همین اتفاق کم کم موجب پیدایش مشکلاتی شده و نقص‌ های سرویس‌ های اینترنت2+  ADSL بسیار بیشتر از قبل خود را نشان می‌دهند. مشکلاتی نظیر:

  • کندی سرعت،
  • سرعت پایین دانلود و سرعت پایین‌تر آپلود،
  • وجود lag در بازی های آنلاین و نارضایتی از پینگ بالای اینترنت در هنگام بازی های آنلاین
  • کیفیت پایین تماس‌های صوتی و ویدیویی در پیام‌رسان‌هایی مثل واتساپ و اسکایپ و مشکلات در کلاس ‌های آنلاین

باید توجه داشت که مشتریان سرویس‌های دیگر، از یک پهنای باند محدود استفاده می‌کنند و با افزایش تصاعدی فعالیت کاربران، سرعت اینترنت به شدت کاهش پیدا می‌کند و آنها دیگر نمی‌توانند سرعت دانلود یا آپلود مناسبی داشته باشند. این مشکل به شدت هنگام تماشای آنلاین فیلم و ویدیو یا استریم آنلاین قابل دیدن است.

تاخیر، latency یا lag هم همگی از جمله عبارات آشنا و اعصاب خرد کنی به شمار می‌روند که تمامی گیمرهای حرفه‌ای اینترنت در ایران با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. این عبارات به شدت زندگی گیمر‌ها، فعالان بازار بورس و مدرسین یا دانش‌پژوهان کلاس‌های آنلاین را دستخوش مشکل کرده چرا که این گروه از کاربران احتیاج دارند که روی تغییرات لحظه‌ای تمرکز کنند حال چه راه رفتن رقیب در گیم یا نکات استاد در کلاس درس باشد یا افزایش یا کاهش اتفاقی خرید و فروش یک سهام. بنابراین بهره گرفتن از اینترنتی که کمترین Lag را داشته باشد در اولویت اول این دسته از کاربران حرفه‌ای است.

 

مهمترین نکته مثبت سرویس آذرخش های‌وب

سرویس جدید آذرخش های‌وب از بستر ارتباطی FTTH (Fiber to the Home ) کمک می‌گیرد و در واقع برای فراهم کردن سرویس اینترنت از فیبر نوری تا منزل استفاده می‌کند. که بدون وابستگی به مخابرات (به دلیل زمانبر بودن فعال شدن سرویس)، سرویس‌های باکیفیتی را در کمترین زمان در دسترس مشتریان ‌های‌وب قرار می‌دهد.

بنابراین زمان نصب سرویس آذرخش ‌های‌وب بسیار کمتر از دیگر سرویس‌های اینترنت خواهد بود و کاربر حرفه‌ای اینترنت قادر خواهد بود بدون نگرانی از بهترین سرویس موجود بهرمند شود. این درحالی است که بازه زمانی اتصال سرویس‌های اینترنت وابسته به شرکت مخابرات، بسیار طولانی است.

ویژگی های سرویس آذرخش های وب:

  • سرعت دانلود 50 مگابیت بر ثانیه
  • سرعت آپلود 25 مگابیت بر ثانیه
  • بالاترین کیفیت در تماس‌ های صوتی و ویدیویی در پیام‌رسان ‌هایی مثل واتساپ و اسکایپ و کلیه کلاس‌ های آنلاین
  • و کیفیت عالی تصویر و حداقل lag در بازی های آنلاین

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به صورت روزانه از اینترنت زیاد بهره می‌برید و به سرعت اینترنت بالا برای انجام کارهای روزانه و ارتباط با دیگران احتیاج دارید، بهتر خواهد بود که هر چه سریعتر جهت سفارش این سرویس با تلفن سراسری 1565 تماس بگیرید تا پس از مشاوره تلفنی بتوانید با کمک گرفتن از سرویس آذرخش های‌وب یا نسل جدید اینترنت پرسرعت به جمع حرفه‌ای‌ ها اضافه شوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mohammad

۱۳۹۹/۷/۲۱
جالبی اینجاست که فقط تو کرج سرویس میده جالبتر اینجاست که تو کرج باشی کنار پست های وب ( ایرانیان نت سابق ) هم باشی بهت سرویس نمیدن کل پول رو میگیرن 700 مودم + 200 به بالا پول سرویس بعد 10 روز کاری 15 16 روز تماس میگیرن که شماره کارت بدین پول بعد از 3 روز کاری واریز کنیم مرسی از .. مدیر های وب مرسی

امیر

۱۳۹۹/۵/۲۷
متاسفانه فعلا فقط در شهر کرج فعاله