خانهاخبار
طیق بررسی‌های DXOMark ایفون  SE2020 پایین‌تر از گوشی شیائومی قرار گرفت

طیق بررسی‌های DXOMark ایفون  SE2020 پایین‌تر از گوشی شیائومی قرار گرفت

اخیرا DXOMark ایفون جدید اپل را تحت بررسی قرار داده و امتیاز این گوشی را در زمینه‌ی دوربین منتشر کرده است
۱۳۹۹/۴/۸

اپل اخیرا آیفون SE2020 را با قلب تپنده‌ی آیفون ۱۱ یعنی تراشه‌ی A13 Bionic معرفی کرد که موجب تعجب همگان شد. آیفون SE2020 ممکن است که پردازنده‌ی یک پرچمدار را درون سینه‌ی خود داشته باشد، اما عملکرد دوربین آن با آیفون ۱۱ قابل مقایسه نیست و بررسی‌های DXOMark از دوربین این دستگاه، این مهم را به وضوح نشان می دهد.

image

این بررسی تقریبا یک ماه پس از بررسی آیفون SE2020 در زمینه‌ی صوتی بوده است که نشان می‌داد در حوزه‌ی صوت، بهترین میان رده ها است. در بررسی دوربین نیز مشخص شده که عملکرد بدی ندارد، چرا که به طور میانگین نمره‌ی ۱۰۱ برای دوربین پشتی و ۸۳ را برای دوربین سلفی دریافت کرده است. دوربین اصلی دستگاه توانسته امتیاز ۱۰۳ را برای عکاسی و ۹۸ را فیلم برداری به دست بیاورد که در مجموع توانسته ۱۰۱ را کسب کند.

image

در حالی که آیفون SE2020 با بودجه‌ی بسیاری از آحاد مردم هماهنگی دارد و نسبت به آیفون ۱۱ و گران قیمت اپل، در بسیاری از زمینه‌ها در مقایسه با مدل‌های برتر با دروبین چندگانه، با توانایی عکس برداری با حالت بوکه و بزرگنمایی بیشتر، چندان حرفی برای گفتن ندارد. نبود دوربین با زاویه‌ی دید عریض در این گوشی، به عنوان یک نقطه‌ی ضعف شناخته می ‌شود و تفاوت اصلی بین آن‌ و آیفون ۱۱ است. امتیاز کلی این گوشی در مقایسه با آیفون ۸ و آیفون X یکسان است، اما پایین‌تر از گوشی شیائومی ردمی K20 Pro با امتیاز کلی ۱۰۲ قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

p

۱۳۹۹/۴/۸
حیفه به خدا بیاین بگین شیائومی از آیفون بهتره اونم چی، بخاطر دوربین! تازه اگه دوربینش هم خوب نبود بازم جنازه ش ارزش داره به گوشی هایی مث شیائومی!!!!!!!
لطفاً بیاید گوشی رو با سه گیگ رمی که داره با شیائومی که 6 یا 8 گیگ رم داره مقایسه کنید ببینید برتری مال کدومه !
بیاید قدرت زودتر بالا اومدن برنامه ها رو مقایسه کنید بعد بگید کدوم بهتره
راستی بیاین 40 گیگ، نه بیشتر! از حافظه هردوتا گوشی رو پر کنین بعد بزنین تا دوربین یا هر برنامه دیگری بالا بیاد ببینین کدوم روان تر و بهتره!
هر وقت ازین مواردی که گفتم سر بلند بیرون اومد اونوقت بگید شیائومی یا هر برند دیگه ای!
در ضمن کیفییت دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون SE خیلی خیلی خیلی خیلی از دوربین های 40 مگاپیکسلی و چه میدونم 100 مگاپیکسلی و غیره این گوشی ها که شرکت های سازندشون با ادغام برنامه هایی که عکس رو دستکاری میکنن عکس یا فیلم رو جوری جلوه میدن که از خود شئی مورد نظر حتی بهتر هم بنظر میرسه ولی دوربین های آیفون واقعیت تصویر رو نشون میده بهتره
متأسفانه من همیشه گفتم و میگم هیچوقت نمیشه اندروید و IOS رو با هم مقایسه کرد ولی هی مقایسه میکنن و دوباره هی مقایسه میکنن
Apple فقط آپدیت ها و پشتیبانی نرم افزاری که از گوشی هاش میکنه به کل گوشی های اندرویدی می ارزه حالا بقیه چیزای دیگه ش بماند.
موفق باشید
بازم ادامه بدین و دوتا چیز از دو دنیای متفاوت رو هی با هم مقایسه کنین