خانهاخبار
گزارش: آیپد ایر ۴ با درگاه USB-C و آیپد مینی بعدی با لایتنینگ عرضه می‌شود

گزارش: آیپد ایر ۴ با درگاه USB-C و آیپد مینی بعدی با لایتنینگ عرضه می‌شود

طبق اعلام منابع آگاه به زنجیره تامین، ظاهرا اپل نسل چهارم آیپد ایر را بر اساس آیپد پرو ۱۱ اینچی می‌سازد و به همین دلیل از درگاه USB-C در آن استفاده خواهد کرد. در آن سو، آیپد مینی آتی همچنان با درگاه لایتنینگ عرضه می‌شود.
۱۳۹۹/۳/۱۵

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت Macotakara، به نقل از منابع نزدیک به زنجیره تامین، آیپد ایر ۴ از درگاه USB-C استفاده خواهد کرد. با این حساب، دستگاه مذکور بعد از آیپد پرو اولین تبلت اپل خواهد بود که به استفاده از درگاه USB-C رو می‌آورد.

وب‌سایت Macotakara که این گزارش را با کمک منابع زنجیره تامین تنظیم کرده می‌گوید علی‌رغم نسل چهارم آیپد ایر که درگاه USB-C خواهد داشت، آیپد مینی بعدی همچنان با درگاه لایتنینگ به بازار می‌آید. به‌علاوه، این وب‌سایت می‌گوید آیپد ایر ۴ ممکن است مبتنی بر آیپد پرو ۱۱ اینچی ساخته شود. هنوز جزئیات مشخصی در این باره وجود ندارد، اما می‌توانیم احتمال بدهیم که آیپد ایر بعدی حاشیه‌های نازک‌تری داشته باشد تا اندازه صفحه آن بیشتر شود. نسخه قبلی آیپد ایر بر اساس آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی ساخته شده بود.

تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل، مینگ-چی کو، ماه گذشته گفته بود که اپل آیپد ۱۰.۸ اینچی خود را در نیمه دوم ۲۰۲۰ معرفی می‌کند و بعد در نیمه اول سال ۲۰۲۱ به سراغ آیپد مینی ۹ اینچی می‌رود. به گفته کو، نکته مهم درباره این آیپدها قیمت جذاب و پردازنده قدرتمند آن‌ها خواهد بود. همچنین، این احتمال وجود دارد که آیپد ایر جدید برای احراز هویت از فیس آیدی استفاده کند، هرچند در گزارش‌های اولیه گفته شده بود که آیپد ایر بعدی با تاچ آیدی عرضه می‌شود.

در شایعات اخیر پیرامون خط تولید آیپد مطالب ضدونقیضی مطرح شده است. اپل در حال حاضر آیپد ۱۰.۲ اینچی خود را با قیمت ۳۲۹ دلار به فروش می‌رساند و قیمت آیپد ایر ۱۰.۵ اینچی ۴۹۹ دلار است. قیمت آیپد پرو ۱۱ اینچی از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود و برای مدل ۱۲.۹ اینچی به ۹۹۹ دلار می‌رسد. آیپد مینی هم با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در پی افزایش اندازه نمایشگر آیپدهاست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)