خانهاخبار
برترین گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار از نگاه AnTuTu در ماه آوریل

برترین گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار از نگاه AnTuTu در ماه آوریل

به تازگی بنچ‌مارک مشهور AnTuTu ، ده گوشی میان‌رده و پرچم‌دار با بهترین عملکرد در ماه آوریل را رده‌بندی کرده‌است.
۱۳۹۹/۲/۳۱
به تازگی بنچ‌مارک مشهور AnTuTu ، ده گوشی میان‌رده و پرچم‌دار با بهترین عملکرد در ماه آوریل را رده‌بندی کرده‌است. قلب‌تپنده سه رده اول در موبایل‌های پرچم‌دار همگی پردازنده Snapdragon 865 کوآلکام است که در صدر آن Mi 10 Pro قرار دارد. در میان‌رده‌ها اوضاع کمی متفاوت است و رتبه اول Nova 7i هوآوی است که از پردازنده Kirin 810 بهره می‌برد.
 
 

ده موبایل پرچم‌دار با بهترین عملکرد در ماه آوریل ۲۰۲۰

 
مطابق با جدول زیر، سه رتبه اول به ترتیب از آن شیائومی Mi 10 Pro ، وان‌پلاس 8 Pro و شیائومی Mi 10 است. امتیاز هر یک نیز به ترتیب به شرح مقابل است: رتبه‌اول با ۵۹۳،۷۶۹ و رتبه‌دوم با ۵۸۲،۲۶۷ و رتبه‌سوم دارای امتیاز ۵۸۰،۰۲۷ است.
 
image
 
 
در ادامه دو گوشی سامسونگ با پردازنده Exynos 990 یعنی گلکسی S20 Ultra 5G و S20+ 5G با رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند. ششمین دستگاه نیز ROG Phone 2 ایسوس است که قدرت‌یافته پردازنده Snapdragon 855+ است‌. سامسونگ با دو مدل S20+ و S20 با پردازنده Exynos 990 باز هم در جدول جای دارد؛ مقام‌های هفتم و هشتم نیز به ترتیب از آن دو مدل مذکور سامسونگ است. جایگاه نهم و دهم نیز توسط وان‌پلاس با دو مدل 7T و 7T Pro اشغال شده‌است. در کمال ناباوری هیچ مدلی از هوآوی یا آنر با پردازنده 5G Kirin 990 در لیست ده‌تایی قرار ندارد.
 

ده موبایل میان‌رده با بهترین عملکرد در ماه آوریل ۲۰۲۰

 
در جایگاه‌های اول تا سوم رقابت بسیار نزدیک است، به طوری‌که جایگاه اول توسط هوآوی با مدل Nova 7i تصاحب شده و مقام‌های دوم و سوم به ترتیب از آن ردمی Note 8 Pro و Realme 6 می‌باشد. این دو نماینده ردمی و ریلمی هر دو از پردازنده Heilo G90T استفاده می‌کند؛ اما در ادامه شاهد Realme 6 Pro و Redmi 9s هستیم که مجددا هر رو از یک پردازنده مشترک بهره‌ برده‌اند و آن هم Snapdragon 720G می‌باشد.
 
image
 
 
اما بقیه پنج مدلی که در بقیه رد‌ه‌ها قرار دارند :
تماما از پردازنده Snapdragon 730G قدرت می‌گیرند و ترتیب‌شان به صورت مقابل است: ریلمی X2 ، شیائومی Mi 9T ، سامسونگ Galaxy A80 ، Galaxy A71 ، شیائومی Mi Note 10 به ترتیب در رده‌های ششم تا دهم در لیست میان‌رده‌ها با بهترین عملکرد AnTuTu در ماه آوریل قرار گرفته‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیر

۱۳۹۹/۲/۳۱
بازم از این جدول ها بزارید برای هر ماه