خانهاخبار
مشخصات و رندر هوآوی P Smart 2020 لو رفت

مشخصات و رندر هوآوی P Smart 2020 لو رفت

پی اسمارت 2020 دستگاهی با مشخصات سخت‌افزاری پی اسمارت 2019 است که از ظاهر متفاوتی استفاده می‌کند. ویژگی‌ها و رندر این دستگاه به‌تازگی در گزارشی لو رفته است.
۱۳۹۹/۲/۱۱

به گزارش وب‌سایت WinFuture انتظار می‌رود که هوآوی به‌زودی موبایل جدیدی به‌نام P Smart 2020 را معرفی کند. با وجود این که این دستگاه شبیه یک تلفن هوشمند تازه به نظر می‌رسد، ولی در واقع موبایلی قدیمی است که با ظاهری جدید عرضه خواهد شد. هوآوی از این طریق می‌تواند P Smart 2020 را با GMS یا خدمات موبایلی گوگل روانه بازار کند.

بر اساس این گزارش جدید، پی اسمارت ۲۰۲۰ نمایشگری ۶.۲۱ اینچی از نوع IPS LCD با ناچ قطره‌ای خواهد داشت. رزولوشن این نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویر آن ۱۹.۵:۹ است. پی اسمارت ۲۰۲۰ از چیپست Kirin 710F استفاده می‌کند و همراه آن ۴ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. پی اسمارت ۲۰۱۹ پارسال با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شده بود. البته این گوشی شکاف کارت حافظه هم دارد تا بتوانید ظرفیت فضای داخلی آن را ارتقا دهید.

در قاب عقب پی اسمارت ۲۰۲۰ دوربینی سه‌گانه قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی دیگر است. در بخش سلفی نیز دوربینی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. این موبایل از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند ولی از فناوری شارژ سریع برخوردار نیست.

پی اسمارت ۲۰۲۰ حسگر اثر انگشت فیزیکی دارد که روی قاب عقب آن قرار گرفته است. قابلیت‌های ارتباطی این دستگاه پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۴.۲، ان‌اف‌سی، درگاه USB-C و برخورداری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون را در بر می‌گیرد. پی اسمارت ۲۰۲۰ با اندروید ۹ پای و پوسته EMUI 9.1 عرضه می‌شود و از خدمات موبایلی گوگل پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که پی اسمارت ۲۰۲۰ قیمتی در حدود ۲۰۰ تا ۲۲۰ یورو داشته باشد. در حال حاضر صحبتی از تاریخ عرضه این گوشی به میان نیامده ولی احتمالا آن را در رنگ‌های سپیده‌دم، سبز و مشکی خواهیم دید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)