خانهاخبار
آنر X10 به عنوان نام گوشی بعدی سری ایکس انتخاب شد

آنر X10 به عنوان نام گوشی بعدی سری ایکس انتخاب شد

مدیر برند آنر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرد که گوشی بعدی از سری ایکس محصولات آنر به جای Honor 10X با نام Honor X10 وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۹/۲/۸

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که مدعی بود نسل بعدی سری ایکس آنر به جای آنر ۱۰ ایکس از نام آنر ایکس ۱۰ استفاده خواهد کرد. حالا امروز مدیر برند آنر، ژائو مینگ، تایید کرد که نام آنر ۱۰ ایکس به آنر ایکس ۱۰ تغییر می‌کند و این گوشی با پشتیبانی از 5G وارد بازار می‌شود.

مینگ گفت اگر آنر ۳۰ اس با برخورداری از چیپست Kirin 820 5G توانست موجی از محبوبیت را نسبت به نسل پنجم ارتباطات در چین به وجود بیاورد، سری ایکس طوفانی از محبوبیت 5G را به ارمغان خواهد آورد. نسل‌های مختلف از سری آنر ایکس همواره در این کشور محبوب بوده و فروش میلیونی داشته است. این شرکت هفته گذشته تایید کرد که فروش آنر ۹ ایکس نیز از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است.

با وجود این که در شایعات ادعا می‌شد که تصمیم آنی مبنی بر تغییر شیوه نام‌گذاری سری ایکس به منظور جلوگیری از اشتباه گرفتن این گوشی با ردمی ۱۰ ایکس بوده، ولی مینگ دلیلی را برای این تغییر اعلام نکرد. گمانه‌زنی‌های پیرامون آنر ایکس ۱۰ حاکی از آن است که این گوشی از چیپست Kirin 820 5G استفاده می‌کند. در کنار این گوشی باید منتظر مدل پیشرفته‌تری به نام آنر ۱۰ ایکس پرو نیز باشیم که ممکن است از تراشه Kirin 985 استفاده کند.

سری آنر ایکس ۱۰ احتمالا در ماه مه معرفی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که قیمت این گوشی زیر ۲۸۲ دلار باشد. طبق گزارش‌های جدید آنر ایکس ۱۰ احتمالا از نمایشگری ۶.۶۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل استفاده خواهد کرد. پنل این گوشی به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حسگر اثر انگشت مجهز خواهد شد. آنر ایکس ۱۰ همچنین احتمالا از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)