خانهاخبار
سامسونگ دیسپلی باید به رقابت با Everdisplay از چین بپردازد

سامسونگ دیسپلی باید به رقابت با Everdisplay از چین بپردازد

سامسونگ که بزرگ‌ترین توليد کننده پنل‌های اولد جهان بود حالا رقبایی از چین را پیش روی خود می‌بیند.
۱۳۹۹/۱/۳۱

سامسونگ دیسپلی تولید کننده برترین پنل‌های OLED در جهان برای گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ است که اکنون باید با شرکت‌هایی از سرزمین اژدهای سرخ همچون BoE در بخش گوشی‌های هوشمند و Everdisplay Optronics در زمینه تبلت و لپ‌تاپ به رقابت بپردازد. براساس گزارش‌های جدید، سامسونگ دیسپلی برای تهیه پنل‌های اولد لپ‌تاپ و تبلت‌های هواوی باید با شرکت Everdisplay Optronics از چین رقابت کند. پیش از این شرکت کره‌ای، تامین کننده پنل‌های اولد برای این محصولات به شمار می‌رفت ولی اکنون شرکت چینی جای سامسونگ را گرفته است.

image

این شرکت چینی تامین کننده نمایشگر‌های ۱۱ اینچی برای BBK Electronics و همین‌طور ۱۱.۵ اینچی و ۱۲.۶ اینچی اولد (QHD) برای تبلت‌های هوآوی است. همچنین تامین نمایشگر‌های OLED 4K برای لپ‌تاپ‌های رده بالای HP و  Dell را نیز برعهده گرفته است. تاکنون غول کره‌ای تنها تامین کننده نمایشگر‌های اولد بزرگ به شمار می‌رفت و حالا رقیبی سرسخت از سرزمین اژدهای سرخ روبه‌روی خود می‌بیند.

سال گذشته سامسونگ دیسپلی ۴ میلیون نمایشگر اولد برای تبلت و لپ‌تاپ به فروش رسانده که سه میلیون از آن‌ها در دستگاه‌های خود سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است، درحال حاضر فقط ۱.۳ درصد از لپ‌تاپ‌های به فروش رفته در سراسر جهان دارای نمایشگر‌های اولد هستند که انتظار می‌رود طی سال آینده این عدد با افزایش همراه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)