خانهاخبار
آنر 9X لایت با دوربین 48 مگاپیکسلی در فنلاند به بازار آمد

آنر 9X لایت با دوربین 48 مگاپیکسلی در فنلاند به بازار آمد

آنر به صورت غیرمنتظره از تلفن هوشمندی به نام آنر 9 ایکس لایت رونمایی کرده که دوربینی دوگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی دارد. این دستگاه از امروز در فنلاند وارد بازار شده است.
۱۳۹۹/۱/۳۰

حدود دو ماه پیش بنر تبلیغاتی موبایلی به نام Honor 9X Lite در سطح اینترنت منتشر شد و حالا در اقدامی غیرمنتظره شاهد عرضه این گوشی در کشور فنلاند هستیم. آنر ۹ ایکس لایت بسیاری از ویژگی‌های آنر ۸ ایکس را به ارث برده، اما پیشرفت‌هایی داشته که از جمله آن‌ها می‌توانیم به برخورداری از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با طراحی جدید و رنگ تازه اشاره کنیم.

آنر ۹ ایکس لایت از چیپست قدیمی Kirin 710 بهره می‌برد، ولی دلیل ساده‌ای برای انتخاب این چیپست وجود داشته است؛ Kirin 710 مجوز خدمات گوگل را در اختیار دارد و آنر با این انتخاب تصمیم گرفته که از پشتیبانی گوگل برخوردار شود. آنر ۹ ایکس لایت ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق کارت حافظه قابل ارتقاست.

ویژگی اصلی این گوشی دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن است که همراه لنزی با دیافراگم f/1.8 و لنزی ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 به بازار می‌آید. این گوشی فلش LED هم دارد و ماژول دوربین آن شبیه ترندی است که برند آنر برای سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته: مستطیلی بزرگ با عبارتی که در سمت راست لنزها حک شده است.

image

آنر ۹ ایکس لایت از نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD و ناچی برای دوربین سلفی استفاده می‌کند. این ناچ میزبان لنزی ۱۶ مگاپیکسلی و یک بلندگو است. گوشی جدید آنر از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند و با پوسته EMUI 9 عرضه می‌شود. ظرفیت باتری آنر ۹ ایکس لایت ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده که دقیقا به اندازه آنر ۸ ایکس است، ولی شارژر آن تا سرعت ۱۰ وات را پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در فنلاند در دو رنگ مشکی و سبز عرضه می‌شود. قیمت رسمی آن برای بازارهای شمال اروپا ۱۹۹ دلار است و عرضه آن از تاریخ ۱۴ مه مصادف با ۲۵ اردیبهشت آغاز می‌گردد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۹/۱/۳۱
فنلاند خودش ک سرزمین نوکیا هست!