خانهاخبار
بنچمارک‌های گلکسی نوت ۲۰ به بیرون درز کرده است

بنچمارک‌های گلکسی نوت ۲۰ به بیرون درز کرده است

درز بنچمارک‌های Galaxy Note 20 نشان از ارتقا عظیمی دارد
۱۳۹۹/۱/۱۶

با توجه به اینکه سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ در قفسه‌ فروشگاه‌ها است، اکنون کانون توجهات به سمت پرچمدار بعدی این شرکت معطوف است، که احتمالا  Galaxy Note 20 خواهد بود. اکنون اطلاعاتی درباره یکی از بخش‌های مهم این تلفن هوشمند منتشر شده است.

image

در حالی که سامسونگ Galaxy S20 از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ ( حداقل در مناطقی مانند آمریکا) بهره می‌برد، شایعات پیرامون گلکسی نوت ۲۰ به پردازنده قوی‌تر و بهتر یعنی اسنپدراگون +۸۶۵ اشاره دارند. نکته حائز اهمیت در مورد این تراشه اینست که حتی توسط کوالکام معرفی هم نشده است، پس وجود آن هنوز یک معماست. افشاگر معروف Ice universe؛ که سابقه خوبی در ارائه اطلاعات سامسونگ دارد، در توییتی ادعا کرده است که امتیازات بالاتر و هسته‌های بزرگ‌تر به معنی عدم وجود اسنپدراگون ۸۶۵ در نوت ۲۰ پلاس است. در این توییت اشاره شده که قلب تپنده  Galaxy Note 20، تراشه +Snapdragon 865 خواهد بود و یا احتمالا در نسخه‌‌ای خاص‌تر از نوت ۲۰ است.

image

معمولا سامسونگ تمایل دارد از تراشه‌ای یکسان در پرچمداران خود استفاده کند، پس استفاده از تراشه ۸۶۵ در نوت ۲۰ چندان دور از ذهن نیست. البته این بنچمارک‌ها شانس وجود Galaxy Note 20 Ultra را نیز بالا می‌برد. در حالی که همگان انتظار معرفی پرچمداران سال ۲۰۱۹ سامسونگ را با نام S 11 داشتند، چند هفته قبل از رونمایی ازآن‌ها، به نامگذاری جدیدی اشاره شد. به همین خاطر به جای اینکه شاهد نوت ۱۱ باشیم احتمالا همان شیوه نامگذاری را ادامه خواهد داد.

سامسونگ معمولا سری نوت را در ماه آگوست رونمایی می‌کند، پس به زودی شاهد درز اخبار و اطلاعات فراوانی خواهیم بود. با این حال می‌توان متصور بود که ویژگی‌های زیادی از سری Galaxy S20 مانند نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، بزرگنمایی دوربین و شارژ سریع به سری نوت خواهد آمد. همین طور وجود قلم S Pen با ویژگی‌های جذاب نیز مورد انتظار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)