خانهاخبار
هندزفری بیسیم Honor Magic Earbuds با قابلیت ANC معرفی شد

هندزفری بیسیم Honor Magic Earbuds با قابلیت ANC معرفی شد

شرکت آنر به‌تازگی از هندزفری بیسیمی به نام Magic Earbuds رونمایی کرده که با قیمت جذاب خود از قابلیت‌های مهمی مثل حذف فعال نویز پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۱۲/۶

آنر دیشب در مراسمی ویژه برخی از محصولات خود را برای بازار جهانی معرفی کرد و در این میان ایرفون بیسیم Magic Earbuds یکی از دستگاه‌های جذاب این برند بود. این ایرباد دارای شکلی از قابلیت حذف نویز هیبریدی است که تجربه صوتی مطلوبی را به ارمغان می‌آورد.

هندزفری بیسیم آنر از بلوتوث ۵ و A2DP 1.3, HFP 1.6 و AVRCP 1.5 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه درایورهای ۱۰ میلی متری دارد که احتمالا می‌تواند صدای قوی و پرجزئیاتی را به گوش کاربر برساند. این شرکت مدعی است که Magic Earbuds می‌تواند تا ۳.۵ ساعت موسیقی پخش کند و عمر آن با کمک کیس شارژر به ۱۳ ساعت می‌رسد. علاوه بر این، شارژ کامل این دستگاه یک ساعت و نیم طول می‌کشد.

با این حال، همان طور که گفتیم، ویژگی اصلی Magic Earbuds قابلیت حذف نویز آن است. آنر می‌گوید سیستم حذف نویز آن‌ها به طور متوسط می‌تواند صداهای فراتر از ۲۴ دسیبل را از بین ببرد. به عبارت دیگر، این دستگاه قادر است صداهای محیطی را حذف کند، اما عملکرد آن به خوبی هدفون‌های رو-گوشی و گران قیمت نخواهد بود.

متاسفانه آنر Magic Earbuds دارای هیچ شکلی از مقاومت در برابر آب نیست، بنابراین نمی‌توانید با آن شنا کنید. این دستگاه شباهت زیادی به ایرپاد اپل دارد اما برخلاف آن در دو رنگ سفید و آبی عرضه می‌شود. قیمت آن هم نسبت به محصول اپل بسیار پایین‌تر است و با برچسب ۱۴۰ دلاری از ماه آوریل وارد بازار اروپا خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)