خانهاخبار
CES 2020: دوربین Canon EOS-1D Mark III معرفی شد؛ سنسورهای جدید و بهبود قابلیت‌ها

CES 2020: دوربین Canon EOS-1D Mark III معرفی شد؛ سنسورهای جدید و بهبود قابلیت‌ها

دوربین جدید شرکت کنون در نمایشگاه جهانی CES 2020 با بهبودهایی در شاخه قابلیت‌ها و سنسورهای جدید معرفی شد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

همان طور که می‌دانید، دوربین گوشی‌های هوشمند رفته رفته در حال بهبود است و دوربین‌های DSLR در پس زمینه برای اضافه شدن قابلیت‌های جدید و هیجان انگیز منتظر مانده‌اند.

کمپانی Canon در همایش بین المللی CES 2020 از محصول جدید خود، یعنی Canon EOS-1D X Mark III رونمایی کرد. این شرکت با معرفی محصل یاد شده به عکاسان حرفه‌ای ثابت کرد که هنوز، نوآوری و خلاقیت در این عرصه از بین نرفته است. بیایید با هم نگاهی به جزئیات دوربین جدید کنون بیاندازیم.

مدل پیشین این دوربین، یعنی Canon 1D X Mark II در سال 2016 معرفی شد. حال مدل جدید این محصول با سنسورهای جدید، بهبود پردازش تصویر و سیستم فوکوس و کنترل خودکار با قیمت 6499 دلار اواسط فوریه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

image

 

دوربین Canon 1D X Mark III حاوی نسخه بهبود یافته‌ قابلیت‌های قدرتمندی است که از جمله آن‌ها می‌توان به تکنولوژی Mirrorles اشاره کرد. این محصول به سنسور فول فریم 20.1MO مجهز است که البته در نسخه پیشین نیز از آن استفاده شده بود، اما در این مدل شاهد اضافه شده پردازنده Digic X هستیم. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا هم به صورت شاتر مکانیکی و هم با شاتر الکترونیک، تصاویر Burst Mode را تا 20 عدد در ثانیه شکار کنند. همچنین با اضافه شدن فیلتر Low-Pass با جزئیات بالا، امکان ثبت تصاویر با جزئیات فوق‌العاده زیاد میسر شده است.

محصل جدید Canon در حالت live view قابلیت تشخیص چشم و فوکوس خود کار را دارا است. همچنین به کمک پردازنده Digic 8، امکان ردیابی و سر و صورت اشخاص حاضر در تصویر نیز فراهم شده است.

در شاخه فیلم‌برداری، Canon 1D X Mark III توانایی ثبت فیلم‌هایی 5.5K با فرمت RAW و 4K 60P را دارا خواهد بود.

image

 

همچنین این دوربین به بلوتوث، وای فای، GPS و پورت Ethernet مجهز است. از نظر ظاهر، این محصول از دکمه‌های حاوی نور و فوکوس خودکار از طریق لمس برخوردار بوده، اما ظاهر اصلی آن یادآور مدل پیشین است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)