خانهاخبار
به‌روزرسانی تازه برای ساعت هوشمند Galaxy Active پیش از معرفی نسل تازه

به‌روزرسانی تازه برای ساعت هوشمند Galaxy Active پیش از معرفی نسل تازه

کمتر از دو هفته دیگر به معرفی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Active 2 باقی مانده اما به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای برای نسل اول آن منتشر شده است. این به روزرسانی مهم موارد بسیاری را در Galaxy Active بهبود بخشیده و امکانات تازه‌ای را به آن اضافه کرده است.
۱۳۹۸/۵/۲

در حالی که ساعت هوشمند Galaxy Watch سامسونگ تقریبا یک سال پیش معرفی شد و انتظار می‌رفت که به زودی از نسل تازه آن رونمایی شود، با توجه به گزارش‌های اخیر گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد به جای آن نسل تازه ساعت هوشمند Galaxy Active خود را در کنار پرچمداران گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در اوایل اوت معرفی کند. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که سامسونگ حالا قابلیت‌های سلامتی و ورزشی را در اولویت قرار داده است و تلاش می‌کند محصولی توانمند و تازه برای رقابت با اپل واچ‌های سطح بالای اپل روانه بازار کند.

اما پیش از معرفی رسمی ساعت هوشمند Galaxy Active 2 حالا نسل اول این گجت‎‌های توانمند موفق به دریافت به روزرسانی‌های نرم افزاری شده که همه چیز را از قابلیت استفاده این دستگاه‌ سازگار تا شخصی سازی پیشرفته و سایر قابلیت‌های مبتنی بر ورزش و سلامت بهبود می‌بخشد. همچنین ظاهرا بخش بازاریابی و تبلیغات سامسونگ اخیرا به شدت روی زوایایی امکانات سلامت محصولات پوشیدنی این سازنده متمرکز شده است.

image

 

سامسونگ به کاربران Galaxy Active در رابط کاربری وعده قالبی طبیعی برای APP Tray UI را داده است که آن‌ها را قادر می‌سازد آسان‌تر و سریع‌تر عملگرها و اپلیکیشن‌های خود را جستجو کنند. در کنار آن، وضعیت Goodnight Mode نمایش مخصوص و انحصاری به خود را دریافت کرده است و کمک می‌کند کاربر خواب باکیفیت‌تری را تجربه کند. این وضعیت تنها ساعت و زمان را به کاربر نشان می‌دهد و همه نوتیفیکیشن‌ها را تا بعد از غیرفعالسازی همچنان مسدود نگه می‌دارد.

image

 

توانمندی‌های بیکسبی هم افزایش یافته است و با استفاده از زبان مکالمه‌ای می‌تواند دستگاه‌های هوشمند خانگی را کنترل کند و برخی وظایف کلیدی را به اجرا درآورد. منظور از این وظایف اجرای موسیقی، ارتباطات و تعدیل برخی تنظیمات ساعت هوشمند شما است. یکی دیگر از قابلیت‌های این ساعت هوشمند میان رده عملکرد پایش شنا است که ظاهرا از Galaxy Watch وام گرفته و با این به روزرسانی نرم افزاری تازه می‌توان فعالیت شنای کاربر را به طور خودکار تشخیص دهد و پایش کند.

image

 

سامسونگ هنوز هیچ دستگاه هوشمندی را با پشتیبانی از حسگر ECG معرفی نکرده است اما اغلب گجت‌های هوشمند آن قادر هستند نرخ ضربان قلب را به طور عمومی ارزیابی کنند. Galaxy Active حالا با این به روزرسانی تازه می‌تواند هر زمان ضربان قلب کاربر از حداقل مجاز کاهش پیدا می‌کند به او هشدار دهد. شایان ذکر است که کاربر می‌تواند خودش این حداقل ضربان را برای ساعت هوشمند تعیین کند.

ساعت هوشمند Galaxy Active سامسونگ ظاهر جذابی دارد اما همچنین می‌توانید آن را با سلیقه خودتان دستخوش تغییر کنید. امکان شخصی سازی در این گجت سلامت کاربران را قادر می‌سازد هر بند رنگی از جنس پلاستیک تا نقش دار و چرم طبیعی را به میل خودشان انتخاب و تهیه کنند. این بندها از 29 تا 200 دلار قیمت دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)