خانهاخبار
LG Stylo 5 رسما در آمریکا به بازار آمد

LG Stylo 5 رسما در آمریکا به بازار آمد

تلفن هوشمند LG Stylo 5 با نمایشگری بزرگ و با قلم هوشمند این شرکت وارد بازار آمریکا شد. البته این گوشی در حال حاضر فقط از طریق یک اپراتور عرضه می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۱۰

تلفن هوشمند LG Stylo 5 که چندی قبل تصاویر آن افشا شده بود، اکنون در کشور آمریکا عرضه شده و از طریق اپراتور Cricket Wireless (یکی از زیرمجموعه‌های AT&T) به فروش می‌رسد. کریکت قیمت این دستگاه را تحت قرارداد پرداخت ماهانه ۳۰ دلار مجموعا ۲۲۹ دلار در نظر گرفته است.

تلفن هوشمند جدید ال جی مشابه LG Stylo 4 دستگاهی بسیار بزرگ همراه با قلم هوشمند و مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قوی است. این گوشی نمایشگری ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ دارد و اندروید ۹ پای را روی پردازنده‌ای هشت هسته‌ای که مدل آن هنوز مشخص نشده اجرا می‌کند.

LG Stylo 5 سه گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی دارد و ظرفیت باتری آن ۳۵۰۰ میلی آمپر است. این دستگاه جک ۳.۵ میلی متری هدفون را کنار نگذاشته و و حسگر اثر انگشت خازنی هم دارد. دوربین عقب LG Stylo 5 مجهز به سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز مجهز به سنسوری ۵ مگاپیکسلی است. این دستگاه به لطف قلم هوشمند خود از قابلیت‌هایی مثل یادداشت‌برداری با صفحه خاموش، Pop Lens (برای بزرگ‌نمایی متن‌ها) و Draw Chat (برای افزودن یادداشت‌های دست‌نویس به متن‌ها) برخوردار است.

گوشی LG Stylo 5 در دو رنگ خاکستری پلاتینیومی و قرمز طلایی موجود است. با توجه به این که LG Stylo 4 در سال ۲۰۱۸ از طریق اکثر اپراتورهای آمریکایی عرضه شد، پیش‌بینی می‌کنیم که Stylo 5 نیز به زودی از طریق سایر سرویس‌دهندگان بزرگ عرضه شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)