خانهاخبار
نوکیا رویداد ویژه‌ای در تاریخ 16 خرداد برگزار می‌کند

نوکیا رویداد ویژه‌ای در تاریخ 16 خرداد برگزار می‌کند

نوکیا با ارسال دعوت‌نامه‌هایی اعلام کرد که در تاریخ 16 خرداد رویداد ویژه‌ای در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد کرد. احتمالا در این مراسم از نوکیا 5.2 و نوکیا 6.2 رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۸/۳/۱۱

HMD Global پیش از این در خبری اعلام کرده بود که قصد دارد در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) رویدادی در کشور هند برگزار کند، اما این شرکت حالا دعوت‌نامه‌ای برای یک رویداد جداگانه در همان روز در شهر میلان ایتالیا ارسال کرده است. HMD تاکنون حرفی درباره جزئیات این رویداد نزده، اما تمام شایعات به معرفی دو تلفن هوشمند نوکیا ۵.۲ و نوکیا ۶.۲ اشاره دارند.

همان طور که از نام این دو دستگاه پیداست، آن‌ها وارثان نوکیا ۵.۱ و نوکیا ۶.۲ خواهند بود. متاسفانه فعلا اطلاعاتی در خصوص نوکیا ۵.۲ در دسترس نیست، اما چندی قبل بخشی از اطلاعات نوکیا ۶.۲ در رسانه‌ها لو رفته بود.

نوکیا ۶.۲ شباهت‌های زیادی به نوکیا X71 دارد که ماه پیش معرفی شد. این گوشی از طراحی حفره‌ای بهره می‌برد و حاشیه‌های بسیار کمی دارند. اندازه نمایشگر نوکیا ۶.۲ مثل اسم آن ۶.۲ اینچ است.

قاب پشتی این تلفن هوشمند از جنس شیشه است و دوربینی دوگانه به صورت عمودی روی آن قرار داده شده. در کنار دوربین هم فلش LED و حسگر اثر انگشت دیده می‌شود.

این طور که از گزارشات پیداست، نوکیا ۶.۲ از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده می‌کند و همراه با آن ۴ گیگابایت رم دارد. این دستگاه به صورت پیش‌فرض به اندروید ۹ پای مجهز است و اگرچه قیمت آن مشخص نیست اما می‌توان انتظار داشت که به یکی از میان‌رده‌های خوب بازار تبدیل شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۳/۱۱
تو ایران ک هم گوشی گیر نمیاد و هم گارانتی هاش نامعتبرن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۳/۱۱
یه زمانی نوکیا بُروبیایی داشت
باکلاس‌ها همه نوکیا داشتن بعد زن و مرد مینداختن گردن عینِ سینه‌ریز
راه که می‌رفتی لَمبُر مینداخت??‍♂️ به قول فروغ کور شوم اگر دروغ بگویم