خانهاخبار
توییک جیلبریک: روشی تازه برای گرفتن اسکرین شات در آيفون

توییک جیلبریک: روشی تازه برای گرفتن اسکرین شات در آيفون

برای گرفتن اسکرین شات در مدل های مختلف آیفون، مجبور به فشردن دکمه های مختلف به صورت همزمان هستید، اما با جیلبریک کردن گوشی، روش هایی جدید در اختیار شما قرا می گیرد.
۱۳۹۸/۲/۱۵

همان طور که می دانید، اسکرین شات گرفتن یکی از قابلیت های مهم سیستم عامل ها به حساب می آید که کاربردهای فراوانی را نیز داراست. در مدل های مختلف، برای گرفتن اسکرین شات باید دکمه های مختلفی را به صورت همزمان بفشارید. اما اگر دستگاه خود را جیلبریک کرده اید، توییک Activator که توسط برنامه نویس معروف به نام رایان پتریچ نوشته شده، به شما اجازه می دهد تا با روش هایی جدید و دلخواه، عملیات اسکرین شات گرفتن را به سرانجام برسانید.

اما یک برنامه نویس جدید به نام Nepeta موفق شده توییکی به نام Swipeshop را طراحی و توسعه دهد که به کمک آن، می توانید با سوایپ کردن با سه انگشت از استاتوس بار(نوار بالایی سیستم عامل آی او اس که ساعت، سیگنال آنتن و درصد باتری در آن به نمایش گذاشته می شود) به هر طرف که نیاز دارید، از صفحه نمایش خود اسکرین شات بگیرید. در حال حاضر اکتیویتور از این جسچر حرکتی بی بهره است.

image

اگر از جسچرهای حرکتی Activator ناراضی هستید و همچنین نمی خواهید از دکمه های سخت افزاری دستگاه خود استفاده کنید، می توانید با نصب این توییک، از انعطاف حرکتی آن نهایت استفاده را ببرید.

توییک Swipeshot با تنظیمات خاصی همراه نیست و همچنین با سیستم عامل iOS 11 و iOS 12 به صورت کامل سازگار است. بد نیست بدانید که با وجود نصب این توییک، شما می توانید همچنان از دکمه های سخت افزاری استفاده کنید.

توییک Swipeshot هم اینک به صورت رایگان از سورس شخصی Nepeta قابل نصب است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)