خانهاخبار
تماشا کنید، تصاویر رندری مفهومی از پرچمدار تاشو گلکسی فلکس

تماشا کنید، تصاویر رندری مفهومی از پرچمدار تاشو گلکسی فلکس

در آستانه رونمایی از اولین گوشی هوشمند سامسونگ برخی تصاویر رندر تازه از آن منتشر شده است. این تصاویر گوشی گلکسی فلکس را با طراحی تاشونده رو به داخل به نمایش گذاشته‌اند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۹

پرچمدار منعطف سامسونگ به زودی معرفی می‌شود اما همچنان همه موارد درباره آن مشخص نیست و این تردید کشنده بسیاری از کاربران را آزار می‌دهد. آیا این گوشی مانند پتنت‌های فاش شده سازنده به صورت روب به بیرون یا داخل تا می‌شود یا اصلا مشابه نمونه پروتوتایپ به نمایش درآمده در رویداد رسمی سامسونگ از لولای تاشونده افقی بهره می‌برد؟ از طرفی ممکن است که گوشی مذکور شبیه به دستگاهی به نظر برسد که چند روز پیش یک ویدیوی تبلیغاتی از آن منتشر شد.

این احتمال اخیر توسط LetsGodigital به تصویر کشیده شده است و در حالی که به رونمایی رسمی نزدیک می‌شویم، برخی تصاویر رندر از مفهوم گوشی منعطف سازنده به انتشار رسیده است. هنوز نمی‌دانیم اولین گوشی منعطف سامسونگ با پنل نمایش سامسونگ سرانجام با چه نام تجاری روانه بازار می‌شود اما برخی معتقدند که نام آن Galaxy Flex خواهد بود.

 

گلکسی فلکس در تصاویر رندر پیش رو کمی زاویه‌دار به نظر می‌رسد و البته در طراحی آن از رویکرد تاشونده رو به داخل استفاده شده است. اغلب شایعه‌های مرتبط معتقد هستند که گلکسی فلکس در حالت باز از پنل نمایش بزرگ 7.3 اینچی Infinity Flex بهره می‌برد و یک پنل نمایش کوچکتر 4.6 اینچی هم روی پنل بیرونی آن نصب می‌شود.

البته نمی‌تواند ادعا کرد که تصاویر رندری پیش رو دقیقا نشان‌دهنده همین ابعاد هستند. مخصوصا پنل نمایش 4.6 اینچی پنل رویی گلکسی فلکس به درستی به تصویر کشیده نشده است. با این حال نمای کلی آن‌ها می‌تواند ارزش افزوده‌ای را که با پرداخت حداقل 1500 دلار دریافت می‌کنید، به نمایش بگذارد. این نوع طراحی خلاقانه سامسونگ را قادر کرده است گلکسی فلکس را با توانایی‌های نوین مانند امکان اجرای 3 اپلیکیشن به طور هم زمان روی صفحه نمایش توسعه دهد. علاوه بر این باید تأکید کنیم که گوشی هوشمند گلکسی فلکس سامسونگ درواقع یک تبلت هیبریدی است که کاربران را قادر می‌سازد با در دست داشتن گوشی هوشمندی در ابعاد گوشی‌های رایج، از تجربه منحصر به فرد تماشای ویدیو و بازی کردن روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سیاوش

۱۳۹۷/۱۱/۱۹
منتظر کپی های اپل باشید