خانهاخبار
ویژگی جدید فروشگاه گوگل به شما می‌گوید که چقدر از حافظه گوشی شما باقی مانده است تا به این وسیله بتوانید از سرعت بیشتری استفاده کنید

ویژگی جدید فروشگاه گوگل به شما می‌گوید که چقدر از حافظه گوشی شما باقی مانده است تا به این وسیله بتوانید از سرعت بیشتری استفاده کنید

پر شدن حافظه دستگاه‌های تلفن همراه همواره بر سرعت کار آنها تاثیر منفی بر جا گذاشته است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۳

هنگامی که یک کاربر اندروید فروشگاه گوگل را باز می‌کند و برنامه‌هایی که قبلا نصب کرده است را چک می‌کند، به نشانگر جدیدی برخورد می‌کند. این نشانگر نشان می‌دهد که چقدر فضای ذخیره سازی برای برنامه‌های جدید در دسترس دارید. این ویژگی جدید فوشگاه گوگل نشان می‌دهد که چه میزان از حافظه داخلی گوشی کاربر پیش از این استفاده شده است. همچنین نشان می‌دهد چقدر فضای ذخیره سازی در دسترس است و نوار وضعیتی به کاربر می‌دهد که نگاه گرافیکی به این اطلاعات داشته باشد.

image

برای دیدن این ویژگی جدید، فروشگاه گوگل را بر روی تلفن اندرویدی خود باز کنید. روی دکمه منوی همبرگر مانند موجود در سمت چپ نوار جستجو را لمس کنید. برنامه‌ها و بازی‌های من را انتخاب نمایید، به برگه نصب شده‌ها بروید. حال می‌توانید اطلاعات را در قسمت بالا پیدا کنید. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد که باید بدانید! اگر بیش از اندازه از حافظه استفاده کنید، می‌بایست حافظه بیشتری را آزاد کنید. در این صورت کافی است روی نوار وضعیت حافظه دستگاه خود را لمس کنید تا بتوانید فضای بیشتری را بدست آورید. در این قسمت شما می‌توانید هر برنامه‌ای را که نمی‌خواهید، حذف کنید تا بتوانید فضای آزاد بیشتری را با پاک کردن برنامه‌های اضافی بدست آورید.

ضمنا اگر شما صفحه مربوط به آزاد کردن حافظه دستگاه را باز کنید، گزینه‌های جالب بیشتری را مشاهده می‌کنید. برنامه‌ها به صورت ترتیب استفاده نشدن برای شما مرتب شده‌اند. به عبارت دیگر، برنامه‌هایی که برای مدت زمان نسبتا بیشتری مورد استفاده قرار نگرفته‌اند در صدر لیست هستند و برنامه‌هایی که بیشترین استفاده را دارند در پایین لیست دیده می‌شوند. این مرتب سازی به شما یک دید کلی و راهی آسان برای تصمیم گیری در مورد حذف برنامه‌ها در حافظه دستگاه و استفاده از فضای آزاد شده برای نصب برنامه مورد علاقه‌تان می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد متین

۱۳۹۷/۱۰/۲۴
جالب اینجاست هر سایتی میری ورژن جدیدشو بگیری زده به دستور کارگروه مبارزه با مصادیق مجرمانه لینک دانلود حذف گردید !!!! میشه یکی بگه دقیقا چه جرمی میشه با گوگل پلی استور انجام داد ...!!!!!

Sama

۱۳۹۷/۱۰/۲۳
سلام وعرض ادب به شما عزیزان، خسته نباشید. در مورد درج مقاله مربوط به حافظه گوشی ، من از تبلت سامسونگ استفاده میکنم وحافظ کافی برای نصب برنامه دارد ولی در هنگام بارگيری توسط فروشگاه گوگل بارها با پیام فضای کافی برای نصب برنامه نیست وآزاد کردن فضا.مواجه شدم، در صورت امکان اگر پاسخ دهید ممنون میشم،،، برای تمام عزیزانی که شبانه روز برای این سایت علمی زحمت میکشن آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.