خانهاخبار
باز هم تصویری از پرچمداران پیکسل 3؛ این‌بار به لطف محافظ گلس

باز هم تصویری از پرچمداران پیکسل 3؛ این‌بار به لطف محافظ گلس

یک سازنده لوازم جانبی، طراحی پرچمداران جدید گوگل را در فروشگاهی در ایالات متحده فاش کرده است. Pixel 3 و Pixel 3 XL در تاریخ 9 اکتبر معرفی خواهند شد.
۱۳۹۷/۷/۱

پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL از جمله موردانتظارترین گوشی‌هایی است که تا پایان سال ارائه خواهند شد؛ ظاهرا افشای شایعات پیرامون گوشی‌های جدید گوگل صحت ندارد و در آخرین اطلاعات به‌دست آمده، محافظ نمایشگر Pixel 3 و Pixel 3 XL در فروشگاه معروف Walmart ایالات متحده رویت شده است. محافظ صفحه‌نمایش پرچمداران جدید گوگل از سوی برند Supershieldz به نمایش گذاشته شده است و جدا از رندرهایی که محافظ نمایشگر آن‌ها را به نمایش می‌گذارد، تصویری نیز از گوشی‌های جدید پیکسل به‌دست آمده است.

image

Pixel 3 XL

تصاویر به‌دست آمده، گمانه‌زنی‌های گذشته را پیرامون Pixel 3 و Pixel 3 XL تأیید می‌کند؛ مدل بزرگ‌تر که با پسوند XL متمایز شده است، در بالای نمایشگر خود بریدگی عجیب و غریب خواهد داشت و همچنین Pixel 3 با طراحی مشابه با گوشی Pixel 2 XL ارائه می‌شود. علت اینکه ناچ Pixel 3 XL را عجیب و غریب می‌خوانیم، ضخامت غیرعادی آن است؛ در حالی‌که سازندگان دیگر برای کاهش هرچه بیشتر ضخامت Notch در گوشی‌های بدون حاشیه خود تلاش می‌کنند، گوگل تصمیم گرفته است طول عرض بریدگی را افزایش دهد که طراحی جانشین Pixel 2 XL را تحت‌تأثیر قرار داده است. ضمن اینکه به‌نظر نمی‌رسد حاشیه‌ی پایین نمایشگر از پرچمدار جدید گوگل حذف شود؛ این حاشیه در پایین نمایشگر دیده می‌شود و ظاهرا میزبان بلندگوی دوم دستگاه خواهد بود.

تلاش گوگل برای پیروی از ترندهای جدید که البته چندان به چشم نمی‌آید، باعث نشده است تا غول جست‌وجوی اینترنتی پرچمداران خود را با دو دوربین ارائه دهد. گوگل همچنین به استفاده از یک سنسور برای دوربین اصلی اصرار می‌ورزد و خبری از پرچمدار 2018 گوگل با دوربین دوگانه نیست؛ ظاهرا ساکنان مانتین‌ویو مانند نسل قبل از یک دوربین در قاب پشتی استفاده کرده‌اند. هرچند گوگل تصمیم گرفته است تا دو سنسور را در بالای صفحه‌نمایش Pixel 3 و Pixel 3 XL جای دهد که برای عکس‌های سلفی پرتره کاربرد خواهد داشت. از نظر طراحی، همچنین طراحی دو رنگ نسل‌های قبل حفظ خواهد شد اما گوگل به جای فلز از شیشه در قاب پشتی استفاده کرده است؛ به همین جهت، هر دو مدل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد.

image

Pixel 3

گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است و دو نسخه از هر دو گوشی ارائه خواهد شد؛ مدل پایه با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه نسخه دیگری مجهز به شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. گوشی Pixel 3 XL نمایشگری به بزرگی 6.7 اینچ دارد؛ در همین حال، گوشی Pixel 3 به صفحه‌نمایش 5.4 اینچی مجهز می‌شود. رزولوشن صفحه‌نمایش پرچمدار 6.7 اینچی جدید گوگل 2960 در 1440 پیکسل بوده و Pixel 3 نیز با نمایشگر FHD (با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل) راهی بازار خواهد شد. هر دو گوشی سیستم‌عامل اندروید پای را در هنگام عرضه اجرا خواهند کرد و انتظار داریم قابلیت‌هایی را نظیر Active Edge (فریم حساس به فشار) ارائه دهند. همچنین شایعه شده است که Pixel 3 با قیمت پایه 720 دلار به بازار عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر پیرامون پرچمداران 2018 گوگل در تاریخ 9 اکتبر در نیویورک به صورت رسمی ارائه خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)