خانهاخبار
تصاویر زنده از پرچمدار Honor Note 10؛ احتمال معرفی تا هفته آینده

تصاویر زنده از پرچمدار Honor Note 10؛ احتمال معرفی تا هفته آینده

پرچمدار تازه کمپانی آنر Note 10 نام دارد و به نظر می‌رسد که به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. تازه‌ترین تصاویر فاش شده منتسب به این گوشی تازه از پنل پشتی شیشه‌ای و دوربین اصلی دوگانه خبر می‌دهند.
۱۳۹۷/۴/۱۷

شاو مینگ، مدیر کمپانی آنر، چند روز پیش تأیید کرد که گوشی هوشمند بعدی این سازنده به نام Honor Note 10 معرفی می‌شود. پس از انتشار این خبر، انتشار خبرها و شایعه‌ها هم درباره این گوشی قوت گرفت و برخی مشخصات و تصاویر منتسب به آن هم فاش شدند. در همین راستا برخی تصاویر تازه از این گوشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شدند که می‌خواهیم آن‌ها را همراه شما مرور کنیم. با توجه به طراحی ظاهری پنل پشتی گوشی Honor Note 10 می‌توان پیش بینی کرد که متریال به کار رفته در آن از مرغوبیت بالایی برخوردار است و آنر هم آن را در سطح یک گوشی رده بالا توسعه داده.

image

در این تصاویر تازه شاهد هستیم که پنل پشتی Honor Note 10 از جنس شیشه ساخته شده و در کناره‌ها هم کمی خمیده طراحی شده است. البته همچنین ممکن است که این پنل از جنس سرامیک طراحی شده باشد. فریم گوشی هم ظاهرا از جنس فلز ساخته شده است.

اغلب گوشی‌های آنر که تا به حال با دوربین اصلی دوگانه معرفی شده‌اند، لنزهای عمودی یا افقی‌شان در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است؛ اما به نظر می‌رسد که این موضوع حالا در طراحی Note 10 دستخوش تغییر شده است. این گوشی به دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی مجهز شده است که در میانه عرض پنل پشتی و در نیمه بالایی آن قرار گرفته‌اند. همچنین فلش LED و حسگر اثرانگشت به ترتیب زیر ماژول دوربین طراحی شده‌اند.

image

آنچه باعث شده تصویر پیش رو را متعلق به Honor Note 10 بدانیم، کلمه Ravel است که روی پنل پشتی آن نقش بسته. چندی پیش گزارشی درباره این گوشی منتشر شد و ادعا کرد که آنر در حال توسعه گوشی تازه‌ای به نام Honor Note 10 و با اسم رمز Ravel است. پیش از این هم شاهد بودیم که تصاویر فاش شده پیش از رونمایی رسمی از گوشی P20 Lite هوآوی کلمه Shirley را روی پنل پشتی آن به نمایش گذاشته بودند.

image

متاسفانه در این تصاویر هیچ نشانه‌ای از صفحه نمایش وجود ندارد. برخی گزارش‌ها در این باره ادعا می‌کنند که صفحه نمایش بسیار بزرگ Honor Note 10 با بریدگی حاشیه (ناچ) طراحی می‌شود اما هنوز هیچ سند و مدرکی دال بر این موضوع منتشر نشده است.

انتظار می‌رود آنر گوشی Honor Note 10 را به پردازنده Kirin 970 مجهز و به عنوان یک گوشی پرچمدار آن را روانه بازار کند. همچنین ممکن است این گوشی تازه از فناوری نوین GPU Turbo هوآوی بهره ببرد و سرعت عملکردش نسبت به نسل‌های قبلی 60% افزایش یابد. افشاگری که این تصاویر را روی Weibo منتشر کرده است همچنین ادعا می‌کند که رونمایی از Honor Note 10 احتمالا هم زمان با معرفی پرچمدار تازه سامسونگ Galaxy Note 9 در تاریخ 9 اوت (18 مرداد) رخ خواهد داد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad Martin

۱۳۹۷/۴/۱۷
کرین 970 خوب نیست متأسّفانه هواوی معلومه خیلی بیکار هست مهندسانش همش گوشی معرفی میکنه هر دو هفته سه هفته یک گوشی معرفی میکنه هواوی
باید صبر می‌کرد چند ماه دیگه بهت کرین 980 معرفی می‌کرد چون کرین 970 حرفی برای گفتن نداره در مقابل اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810