خانهاخبار
نسل دوم آیفون 10 با قیمت 800 دلار به بازار عرضه خواهد شد

نسل دوم آیفون 10 با قیمت 800 دلار به بازار عرضه خواهد شد

آن‌طور که تحلیل‌گر Morgan Stanly اعلام کرده است، نسل دوم آیفون 10 با کاهش قیمت 100 تا 200 دلاری نسبت به مدل قبل عرضه خواهد شد. همچنین آیفون 6.5 اینچی نزدیک به 1000 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۷/۴/۸

فروش آیفون 10 اپل کم‌تر از حد انتظار بوده است؛ البته اگر گمان می‌کنید که مشخصات سخت‌افزاری یا طراحی این مدل باعث شده تا خریداران توجهی به iPhone X نشان ندهند، سخت در اشتباه هستید زیرا بسیاری پرچمدار 1000 دلاری اپل را یک گوشی گران‌قیمت می‌دانند که خریدش چندان منطقی نیست! همین موضوع باعث شده است تا کوپرتینویی‌ها از فروش iPhone X رضایت نداشته باشند و همچنین میزان تولید پرچمدار خود را کاهش دهند. اما آیا شرکت اپل از گذشته درس می‌گیرد و تصمیم می‌گیرد تا قیمت پرچمداران خود را کاهش دهد؟

برخی مدعی هستند که کوپرتینویی‌ها قیمت مدل پایه نسل دوم آیفون 10 را کاهش خواهند داد و تحلیل‌گر مورگان استنلی نیز با این موضوع موافق است. در گزارشی که توسط Market Watch انتشار یافته، تحلیل‌گر Morgan Stanly پیرامون قیمت آیفون‌های جدید اپل پیش‌بینی کرده است و اگر این گزارش به حقیقت بپیوندد، خریداران می‌توانند در لیست خود پرچمداران 2018 کوپرتینویی‌ها را نیز جای دهند.

براساس گزارش منتشر شده، تحلیل‌گر Morgan Stanly اعلام کرده است که قیمت آیفون 10 بین 800 تا 900 دلار خواهد بود؛ به عبارت بهتر، نسل دوم آیفون 10 نسبت به مدل قبل نزدیک به 100 تا 200 دلار ارزان‌تر است. در همین حال‌، پیش‌بینی شده است که مدل 6.5 اینچی با قیمت پایه 999 دلار عرضه خواهد شد؛ همان قیمتی که آیفون 10 در حال‌حاضر به فروش می‌رسد. اگر شایعات را پیرامون آیفون‌های 2018 دنبال کرده باشید، حتماً اطلاع دارید که امسال سه گوشی آیفون توسط اپل معرفی خواهد شد و یک مدل به نمایشگر 6.1 اینچی LCD مجهز شده است؛ در گزارش جدید، اعلام شده که این مدل با قیمت پایه 699 دلار به فروش خواهد رسید. برخی ادعا می‌کنند که آیفون 6.1 اینچی امسال اپل در فروش مدل‌های 2018 تأثیرگذار خواهد بود و در صورتی‌که قیمت 700 دلاری این مدل صحت داشته باشد، تشخیص علت چنین ادعایی ساده خواهد بود.

image

با اینکه شاید آیفون 6.1 اینچی اپل با نمایشگر LCD قیمت پایینی داشته باشد اما طراحی نزدیک به آیفون 10 خواهد داشت؛ گمان می‌رود حاشیه‌های اطراف نمایشگر در این مدل باریک باشد و در بالای صفحه‌نمایش نیز بریدگی به منظور جای‌گیری دوربین سلفی و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی اعمال شود. همچنین بعید است که در سال 2018، اپل گوشی را با سنسور اثرانگشت Touch ID ارائه دهد و احتمالاً مدل 5.8 اینچی و 6.5 اینچی نیز از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی بهره خواهند برد. با این‌حال، ادعا شده است که در مدل‌های OLED با نمایشگر 5.8 اینچی و 6.5 اینچی از نسل جدید Face ID استفاده خواهد شد؛ در حالی‌که مدل 6.1 اینچی همان سیستم تشخیص چهره آیفون 10 (نسل اول) را با خود به همراه دارد. در سال 2017، تنها آیفون 10 به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز شده بود و آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با حسگر اثرانگشت و طراحی معمولی، ارائه شده بودند؛ همچنین iPhone X تنها پرچمدار اپل با نمایشگر OLED محسوب می‌شود و پرچمداران معرفی شده این شرکت از سری آیفون 8 به نمایشگر LCD مجهز شده‌اند.

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، آیفون 6.1 اینچی مانند آیفون 8 فاقد دوربین دوگانه است؛ در حالی‌که آیفون‌های دیگر اپل به دوربین دوگانه مجهز شده‌اند. در سال گذشته نیز، دو مدل با دوربین دوگانه و آیفون 8 با یک دوربین توسط اپل معرفی شد. همچنین مدل مجهز به صفحه‌نمایش LCD که در سپتامبر از آن رونمایی خواهد شد، فاقد 3D Touch است و البته از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ گمان می‌رود جانشین آیفون 8، پنل پشتی از جنس شیشه داشته باشد. دو مدل دیگر نیز از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد و همچنین قابلیت 3D Touch را ارائه خواهند داد. 

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از پرچمداران امسال اپل دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۷/۴/۹
هرگز - هر آیفون و محصول اپل باید از نسل و سری قبل گرانتر باشد - این میراث ماندگار جابز بزرگ است - اگر فردی آن را نمی فهمد از کم خردی اوست !

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۷/۴/۸
تا اون موقع دیگه با این روند نزولی دلار فک کنم میشه 10الی12 میلیون??? البته خنده نداره گریه داره?? که پول ما بی ارزشترین پول جهان به حساب میاد و فک کنم دیکه چیزی نشه خرید چه پرسه Apple ???☹