خانهاخبار
E3 2018: بازی The Division 2 معرفی شد؛ برای بقا، مبارزه کنید!

E3 2018: بازی The Division 2 معرفی شد؛ برای بقا، مبارزه کنید!

با انتشار تیزرهای رسمی از بازی The Division 2، یوبی‌سافت بار دیگر گیمرها را میخکوب کرد؛ نسخه جدید این فرانچایز در واشینگتن دی‌سی به تصویر کشیده خواهد شد.
۱۳۹۷/۳/۲۱

در کنفرانس خبری ایکس‌باکس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، یوبی‌سافت از نسخه جدید فرانچایز محبوب The Division به صورت رسمی رونمایی کرده است. البته توسعه The Divison 2 از ابتدای ماه مارس با انتشار یک شایعه، اعلام شد و سپس یوبی‌سافت این موضوع را تأیید کرد؛ با این‌حال، جزئیات جدیدی توسط یوبی‌سافت ارائه شده است و همچنین شاهد ویدیویی از گیم‌پلی بازی هستیم.

image

تیم سازنده برای توسعه نسخه جدید، به فکر منقطه جدیدی افتاده است تا نبرهای هیجان‌انگیز بازی را در آن به تصویر بکشد؛ برخلاف نسخه قبل که در مهتن جریان داشت و کاربران را با جامعه‌ای آلوده به ویروس کشنده آشنا ساخته بود، در نسخه جدید شاهد به تصویر کشیدن واشینگتن دی.سی هستیم و باید در پایتخت آمریکا با بازمانده‌های دیگر و دشمنان‌تان برای به‌دست آوردن منابع و غذا به مبارزه بپردازید!

یوبی‌سافت برای توسعه نسخه جدید مجموعه The Division از استودیوی سوئدی Massive Entertainment کمک گرفته است که در تصاحب این شرکت قرار دارد؛ استودیوهای Red Storm و Ubisoft Reflections در توسعه این نسخه نیز کمک خواهند کرد. بد نیست اشاره کنیم که استودیوی سوئدی Massive Entertainment بازی FarCry 3 را توسعه داده است. ضمن اینکه بازی The Division با نسخه جدید موتور بازی‌سازی اختصاصی Snowdrop یوبی‌سافت آماده شده است.

image

تریلرهایی که یوبی‌سافت برای بازی The Division 2 منتشر کرده است، احتمال اینکه گیمرها فضای بیشتری را برای گشت‌وگذار در واشینگتن دی‌سی داشته باشند؛ افزایش می‌دهد. ضمن اینکه مأمورین با استفاده از قابلیت‌های جدید، دشمنان را از پای در می‌آورند. همچنین در بنری که از این بازی منتشر شده است، شاهد نمایش اسلحه‌های جدیدی از جمله تیروکمان و پرتا‌ب‌کننده نارنجک هستیم تا دشمنان خود را به خاک و خون بکشید!

بنابر ادعای تیم سازنده، می‌توانید میزان پیشرفت خود را از نسخه اول مجموعه The Division به نسخه تازه معرفی شده منتقل کنید. هنوز جزئیات بیشتری پیرامون بازی The Division 2 از سوی یوبی‌سافت اعلام نشده است اما اگر برای تجربه این عنوان لحظه‌شماری می‌کنید، بهتر است تاریخ 15 مارس 2019 را روی تقویم خود به عنوان زمان انتشار The Division 2 علامت بزنید! براساس جزئیات ارائه شده، یوبی‌سافت درنظر دارد تا بازی The Divison 2 را برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان (و مدل‌ Xbox One S و Xbox One X)، پلی‌استیشن 4 (و مدل PS4 Slim و PS4 Pro) و رایانه‌های شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز منتشر نماید. انتظار می‌رود با برگزاری مراسم یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2018، شاهد ارائه جزئیات بیشتری پیرامون نسخه جدید فرانچایز دوست‌داشتنی The Divison باشیم. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۳/۲۱
چقدر بازی خوب در راهه