خانهاخبار
نسخه‌ای از گوشی Moto G6 Plus موتورولا با تراشه اسنپدراگون 660

نسخه‌ای از گوشی Moto G6 Plus موتورولا با تراشه اسنپدراگون 660

تصاویر تازه منتشر شده از عرضه نسخه ارتقا یافته فبلت Moto G6 Plus با پردازنده قدرت‌مند اسنپدراگون 660 کوالکام خبر می‌دهد. این گوشی احتمالاً تا یک هفته دیگر معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۳/۸

شرکت موتورولا، مدتی پیش از گوشی‌های جدید خود از سری Moto G6 به صورت رسمی رونمایی کرد؛ با این‌حال، به‌نظر می‌رسد عضو جدیدی از این خانواده توسط موتورولا عرضه خواهد شد که پردازنده قدرت‌مندتری برای آن درنظر گرفته شده است. گوشی Moto G6 Plus، ماه گذشته به همراه Moto G6 و Moto G6 Play رونمایی شد اما این مدل به تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام مجهز شده است؛ این موضوع با گمانه‌زنی‌های گذشته مبنی بر عرضه نسخه Plus میان‌رده Moto G6 با تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام هم‌خوانی نداشت اما به‌نظر می‌رسد که دلایلی پشت این شایعات نهفته بوده است.

image

تصاویر واقعی که اخیراً به‌دست آمده، تأیید می‌کند موتورولا در حال توسعه نسخه‌ی جدیدی از گوشی میان‌رده Moto G6 Plus با پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام است؛ همین موضوع باعث خواهد شد تا امیدوار باشیم که عملکرد این نسخه نسبت به مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون 630 بهتر باشد. اسنپدراگون 660 از هسته‌های پردازشی قدرت‌مند با فرکانس پردازشی بالاتر بهره می‌گیرد و عملکرد واحد پردازش گرافیکی آن نیز نسبت به GPU اسنپدراگون 630 بهتر است؛ ضمن اینکه پردازنده مذکور از حافظه‌های سریع‌تر پشتیبانی خواهد کرد.

 در نسخه فاش شده از گوشی Moto G6 Plus با پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام، اشاره می‌شود این مدل به شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. به همین جهت، می‌توان امیدوار بود که نسخه دیگری با حافظه داخلی بیشتر (128 گیگابایت) توسط موتورولا به مشتریان عرضه شود. جدا از بهبودهایی که موتورولا در پردازنده گوشی جدیدش اعمال کرده است، انتظار می‌رود Moto G6 Plus ارتقا یافته نسبت به مدل پایه در سایر زمینه‌ها مشخصات سخت‌افزاری مشابهی را ارائه دهد. همین موضوع باعث خواهد شد تا گمان کنیم که این گوشی به نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن FHD+ مجهز خواهد شد و تصویر به‌دست آمده تأیید می‌کند که طراحی بدون حاشیه Moto G6 Plus در نسخه جدید آن حفظ شده است؛ لازم به‌ذکر است که میان‌رده مذکور از نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18:9 بهره می‌گیرد و حسگر اثرانگشت در پایین صفحه‌نمایش حفظ شده است.

image

احتمال می‌دهیم موتورولا در این گوشی از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی استفاده کند؛ سنسور ثانویه تنها برای ثبت تصاویر با افکت بوکه - به تصاویری گفته می‌شود که پس‌زمینه آن‌ها مات بوده و دوربین روی سوژه متمرکز می‌شود - کاربرد خواهد داشت. در پنل جلوی گوشی، احتمالاً شاهد استفاده از سنسور 8 مگاپیکسلی خواهیم بود و به کمک این دوربین، می‌تواند نصاویر سلفی به ثبت برسانید؛ ضمن اینکه احتمالاً فلاش LED دوربین جلوی گوشی حفظ خواهد شد. 

موتورولا برای تأمین انرژی موردنیاز پردازنده و صفحه‌نمایش از یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد و انتظار داریم این گوشی با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو 8.1 راهی بازار شود. باید اشاره کرد که در حال‌حاضر از عرضه نسخه ارتقا یافته فبلت Moto G6 Plus با تراشه اسنپدراگون 660، سخنی به به صورت رسمی به میان نیامده است اما از آنجایی‌که گوشی Moto Z3 Play در تاریخ 6 ژوئیه در برزیل معرفی خواهد شد، این احتمال وجود دارد که نسخه ارتقا یافته Moto G6 Plus تا چند روز آینده به نمایش گذاشته شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)