خانهاخبار
گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی به نسل جدید تراشه کوالکام مجهز خواهد بود

گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی به نسل جدید تراشه کوالکام مجهز خواهد بود

پوستر رسمی منتشر شده، تأیید می‌کند گوشی گیمینگ BlackShark از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 با هشت هسته پردازشی استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۷/۱/۹

شرکت BlackShark که تحت تابعیت سازنده مشهور بازار موبایل یعنی شیائومی است، برای رونمایی از اولین گوشی گیمینگ خود آماده می‌شود. این مدل که احتمالاً BlackShark نامیده خواهد شد، در حال‌حاضر در شایعات مختلفی فاش شده است.

در حالی‌که در گمانه‌زنی‌های گذشته به عرضه گوشی گیمینگ شیائومی با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام اشاره شده بود، پوستر تبلیغاتی تازه منتشر شده توسط BlackShark به صورت رسمی این موضوع را تأیید می‌کند.

در پوستری که اخیراً توسط BlackShark ارائه شده است، اشاره می‌شود گوشی جدید این شرکت از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده خواهد کرد؛ BlackShark مدعی است که استفاده از پردازنده جدید کوالکام، تجربه روان‌تر بازی‌های موبایلی را روی گوشی‌هوشمند این شرکت ممکن خواهد ساخت. پردازنده مذکور، همان تراشه‌ای است که در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار امسال به‌کار گرفته شده؛ سامسونگ، نسخه‌ای از Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام در ایالات متحده و چین ارائه می‌دهد و سونی نیز پرچم‌داران Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact را به این تراشه مجهز نموده است. همچنین شرکت شیائومی، به‌تازگی از گوشی بدون حاشیه Mi Mix 2S رونمایی کرده است که اسنپدراگون 845 کوالکام به آن قدرت می‌دهد.

image

هفته گذشته نیز شرکت BlackShark اعلام کرده که گوشی گیمینگ جدیدش با قابلیتی به نام Shark Space عرضه خواهد شد؛ این ویژگی، کاربردی مانند Game Center دارد. شرکت BlackShark همچنین درنظر دارد تا در تاریخ 30 مارس، گوشی گیمینگ خود را به سه برنده خوش‌شانس بدهد. 

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری گوشی گیمینگ BlackShark، این مدل به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهد بود؛ رزولوشن صفحه‌نمایش، 1080 در 2160 پیکسل یا Full HD+ است. به همین جهت، امکان‌ دارد حاشیه‌های اطراف نمایشگر، باریک باشد. انتظار داریم این گوشی با هشت گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود؛ همچنین گوشی گیمینگ شیائومی از کارت حافظه Micro SD پشتیبانی خواهد کرد که ارتقای فضای ذخیره‌سازی را امکان‌پذیر می‌کند. انتظار داریم نسخه‌های دیگری از گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شود تا تجربه‌ای خیره‌کننده را برای گیمرها به همراه داشته باشد.

گوشی گیمینگ شیائومی، سیستم‌عامل اندروید اوریو گوگل را اجرا می‌کند و البته جزئیاتی پیرامون صفحه‌نمایش آن در دسترس نیست؛ به عنوان مثال، نمی‌دانیم گوشی گیمینگ BlackShark به نمایشگری با نرخ بازسازی 120 هرتز مجهز خواهد بود یا خیر. شرکت Razer پیش‌تر از گوشی گیمینگ Razer Phone رونمایی کرده بود که نمایشگری با نرخ بازسازی 120 هرتز داشت.

BlackShark برای عرضه گوشی جدیدش، همچنین با فروشگاه JD.com وارد همکاری شده است و بر طبق این توافق، فروشگاه JD موظف شده است به مدت سه سال، تبلیغ گوشی گیمینگ BlackShark را برعهده داشته باشد.

لازم به‌ذکر است که شرکت ایسوس نیز به دنبال عرضه گوشی گیمینگ است؛ البته جزئیات چندانی پیرامون گوشی گیمینگ این شرکت وجود ندارد. انتظار داریم گوشی گیمینگ شیائومی و ایسوس، سیستم خنک‌کننده کارآمدی داشته باشند که تجربه روان بازی‌های موبایلی را امکان‌پذیر خواهد کرد؛ افزایش حرارت درون گوشی‌های پرچم‌دار، روی عملکرد آن‌ها تأثیر می‌گذارد اما مدتی پیش اعلام شده بود که شیائومی به دنبال توسعه گوشی گیمینگ است که سیستم‌ خنک‌کننده بسیار قدرتمندی خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)