خانهاخبار
ماژول دوربین دوگانه سامسونگ عکاسی پرتره را به گوشی‌های ارزان قیمت می‌آورد

ماژول دوربین دوگانه سامسونگ عکاسی پرتره را به گوشی‌های ارزان قیمت می‌آورد

سامسونگ روز گذشته نرم افزار و سنسورهای دوربین جدیدی را معرفی نمود که قرار است گوشی‌های هوشمند با هر قدرتی را به عکاسی پرتره و ثبت تصویر در نور کم مجهز نماید.
۱۳۹۶/۱۱/۱۹

تا پیش از این قابلیت عکاسی پرتره و عکاسی در نور کم تنها در پرچم‌دارانی مانند گلکسی نوت ۸ دیده می‌شد، اما به لطف سنسورهای دوگانه ایزوسل و همراهی نرم افزار، می‌توان در گوشی‌های میان‌رده و حتی رده‌ پایین را نیز به تولید افکت Bokeh یا جذب بینایی بیشتر در محیط‌های کم‌نور مجهز نمود.

image

البته کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که در کنار فروش سخت افزار و به خصوص چیپ‌های حافظه،  فناوری جدید خود را در اختیار سایر شرکت‌ها نیز قرار می‌دهند. در حال حاضر سامسونگ تمامی اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری لازم را انجام داده است، در نتیجه کار برای سایر شرکت‌ها در ایجاد هماهنگی قابلیت‌های پرتره و عکاسی در نور کم با گوشی‌های خود، ساده‌تر می‌شود و منجر به هزینه کمتر و قیمت پایین‌تر خواهد شد.

عکاسی پرتره و تصویر برداری در نور کم توسط دو ماژول جداگانه انجام می‌شود که سامسونگ توناسته آن‌ها را در یک ماژول جای دهد. ماژول مخصوص پرتره به دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و ماژول عکاسی در نور کم به دو دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱۱/۲۱
احسنت سامسونگ همیشه بهترینه