خانهاخبار
سامسونگ به دنبال تبدیل تلویزیون به کامپیوتر All in One

سامسونگ به دنبال تبدیل تلویزیون به کامپیوتر All in One

سامسونگ پتنتی ثبت کرده که طبق آن امکان تبدیل تلویزیون به کامپیوتر All in One وجود دارد. درواقع آنچه شرکت کره‌ای مد نظر دارد ساخت تلویزیونی ماژولار است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۰

با معرفی هر نسل از گجت‌های مختلف، شاهد امکانات گسترده‌تر هستیم؛ برای مثال تلفن هوشمند از دستگاهی با قابلیت‌های ساده تبدیل به گجتی شده که کاربر را از حمل دستگاه‌های مختلف مانند دوربین عکاسی بی‌نیاز می‌کند.

گویا سامسونگ قصد دارد انقلابی در تلویزیون خانگی به وجود آورد. این شرکت پتنتی ثبت کرده که طبق آن می‌توان تلویزیون خانگی را به کامپیوتر All in One تبدیل کرد. این پتنت که «تلویزیون ماژولار» نام دارد درواقع از قسمتی ماژولار با قابلیت‌های مختلف برخوردار است.

image

در توضیحات پتنت اشاره شده که قسمت ماژولار برای اتصال بلندگو، تیونر، رایانه، شارژر برای دستگاه‌های مختلف یا موارد دیگر باشد. در تصاویر پتنت نیز ماژولی مشاهده می‌شود که تلویزیون را به رایانه تبدیل می‌کند. سامسونگ به این موضوع نیز اشاره کرده که تلویزیون از قابلیتی برای تشخیص کاربر برخوردار است. مشابه این قابلیت در سیستم‌عامل ویندوز با نام ویندوز هلو وجود دارد.

image

شرکت کره‌ای سامسونگ از جمله بزرگ‌ترین سازندگان تلویزیون خانگی محسوب می‌شود. با این حساب بعید نیست با ساخت چنین محصولاتی فاصله چندانی نداشته باشیم. طبیعتا استفاده از تلویزیون به جای رایانه شخصی برای کسانی مناسب است که فضای کمی در خانه دارند. نظر شما چیست؟ در صورتی که چنین محصولی عرضه شود، آیا حاضر به خرید آن هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)