خانهاخبار
تاریخ عرضه بازی Red Dead Redemption 2 فاش شد

تاریخ عرضه بازی Red Dead Redemption 2 فاش شد

خرده فروش دانمارکی لیستی در سایت خود قرار داده که زمان عرضه بازی Red Dead Redemption 2 را مشخص می‌کند. این بازی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۱۰/۹

راک‌استار، سازنده بازی‌های محبوب سری GTA، اکتبر سال گذشته اعلام کرد که دنباله‌‌ای برای بازی Red Dead Redemption می‌سازد. نسخه اول این بازی که سال ۲۰۱۰ عرضه شد با استقبال شدید منتقدان و گیمرها روبه‌رو شد.

گیمرها نیز از تایید ساخت بازی Red Redemption 2 استقبال کردند، اما راک‌استار تنها به تایید ساخت این بازی بسنده کرد و زمان دقیقی برای عرضه آن اعلام نشد.

دقیق نبودن تاریخ عرضه نیز به انتشار شایعات گسترده دامن زد و در برخی شایعات، زمان عرضه بازی Red Redemption 2 پاییز ۲۰۱۷ اعلام شد. با این حال عرضه بازی جدید راک‌استار در پاییز اتفاق نیفتاد.

استودیوی راک‌استار اعلام کرد که بازی Red Redemption 2 تا سال ۲۰۱۸ به تاخیر افتاده است. حال فروشگاهی اطلاعاتی منتشر کرده که تاریخ عرضه بازی Red Redemption 2 را مشخص می‌کند.

اخیرا فروشگاه دانمارکی، بازی Red Redemption 2 را به لیست محصولاتش اضافه کرده و تاریخ عرضه آن را ۱۸ خرداد اعلام کرده است. در لیست این سایت اشاره شده که بازی برای هردو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به‌صورت همزمان عرضه می‌شود.

محصول جدید راک‌استار داستان آرتور مورگان، تبهکاری در غرب وحشی را روایت می‌کند که همراه با گروه گانگستری خود به جرم و جنایت مشغول است تا زنده بماند. آنچه تاکنون از تریلرهای منتشر شده، دیده‌ایم دنیایی وسیع با فعالیت‌های جانبی مختلف است که ساعت‌ها گیمر را مشغول می‌کند.

image

این فروشگاه آنلاین در گذشته نیز اخبار موثقی منتشر کرده بود و اعلام کرد که بازی GTA V برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه می‌شود. در هر صورت تا زمان اعلام زمان عرضه بازی Red Redemption 2 از طرف راک‌استار باید صبر کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)