خانهاخبار
مجوز FCC برای (Galaxy A5 (2018 سامسونگ صادر شد

مجوز FCC برای (Galaxy A5 (2018 سامسونگ صادر شد

چند سالی‌است که سامسونگ میان‌رده‌های سری A خود را روانه بازار کرده و طبق آمار از پرطرفدارترین نسخه‌ها به حساب می‌آیند. امسال نیز سامسونگ طبق سال‌های‌گذشته قصد معرفی کردن نسخه جدید این خانواده را دارد و اخیرا مجوز FCC یکی از این عضو‌ها را گرفته‌است.
۱۳۹۶/۸/۲۵

خانواده Galaxy A سامسونگ، هرساله در حوالی پایان‌ سال رونمایی‌ می‌شوند پس اندک‌اندک زمان ورود این میان‌رده‌های سامسونگ به بازار فرا می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید تابحال شایعات‌ زیادی در این‌باره شنیده‌ایم و اخیرا متوجه این شده‌ایم که یکی دیگر از اعضای سری A، یعنی A5 جدید تاییدیه FCC را دریافت‌ کرده‌ است و صحت وجود این دستگاه را اثبات می‌کند. 

در تصویری که افشا‌ شده اطلاعات جدیدی مشاهده نمی‌شود؛ حتی مجددا دستگاه A530N نام‌ دارد که فقط پسوند N به آن افزوده‌ شده‌ است. به‌علاوه تایید شده‌ است که تعهد مسئولیت FCC بصورت یک برچسب الکترونیکی تعبیه‌ شده و در کم شدن تعدادی از آیکون‌های‌ پشت دستگاه کمک بزرگی‌ کرده‌ است. 

طبق شایعات گذشته در مدل 2018 خانواده A نمایشگرهای کشیده‌ای با نسبت 18.5:9 در جهت شباهت هرچه بیش‌تر با پرچم‌داران Galaxy S و ‌Galaxy Note قرار گرفته‌ است. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر دوربین تعبیه‌ خواهد شد که مکان مناسب‌تری نسبت به پرچم‌داران‌ حال حاضر سامسونگ است. 

در آخر، طبق اطلاعات بنچ‌مارک‌ها، این گوشی با پردازنده Exynos 7885 به همراه 4 گیگابایت رم و رزولوشن تصویر 1080x2160 پیکسل روانه بازار خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی ابراهیمی

۱۳۹۶/۹/۲۲
سامسونگ به نظر من از همه گوشی هایی که دیدم سرتره.الخوصوص سریA