خانهاخبار
احتمال معرفی Redmi Note 5 و Redmi 5 Plus شیائومی قبل از 20ام آبان

احتمال معرفی Redmi Note 5 و Redmi 5 Plus شیائومی قبل از 20ام آبان

کمپانی چینی شیائومی احتمالا دو گوشی Redmi Note 5 و Redmi 5 Plus را تا دو هفته آینده رسما معرفی می‌کند. این گوشی‌ها قرار است در سه نسخه مختلف معرفی شوند و مانند اغلب گوشی‌های این سازنده، قیمت پایینی داشته باشند.
۱۳۹۶/۷/۲۸

کمپانی شیائومی چندی پیش گوشی Redmi Note 5A را با مشخصات فنی پایین رده رسما معرفی کرد. از طرفی کاربران و علاقه‌مندان گوشی‌های این سازنده منتظر معرفی Redmi Note 5 هستند که قرار است از مشخصات فنی پیشرفته‌تر و دوربین اصلی با لنز دوگانه بهره ببرد. تازه‌ترین خبرها و شایعه‌ها درباره این سری حاکی از آن است که 3 نسخه مختلف از مدل‌های Redmi Note 5 و Redmi 5 Plus احتمالا پیش از 11 نوامبر (20 آبان) رسما معرفی می‌شوند.

11 نوامبر در چین روزی است که به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره خرید اینترنتی شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد که کمپانی شیائومی هم قصد دارد با معرفی گوشی‌های Redmi Note 5 و Redmi 5 Plus در چنین روزی، از جشنواره خرید 11/ 11 نهایت استفاده را ببرد.

انتظار می‌رود گوشی Redmi Note 5 در دو نسخه با کانفیگ مختلف معرفی شود. شایعه شده است که نسخه استاندارد آن به پردازنده مدیاتک P25 مجهز می‌شود. هر دو نسخه این گوشی احتمالا 3 گیگابایت رم خواهند داشت و حافظه داخلی‌شان 16 و 32 گیگابایت خواهد بود. گفته می‌شود که این نسخه‌ها به ترتیب 999 یوان معادل 150 دلار و 1299 یوان معادل 195 دلار قیمت گذاری می‌شوند.

image

انتظار می‌رود نسخه سطح بالاتر Redmi Note 5 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630 قدرت بگیرد. شایعه شده است که این گوشی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و 1599 یوان معادل 240 دلار قیمت‌گذاری می‌شود. البته گوشی Redmi Note 5 پیش‌ازاین در پایگاه‌ بنچمارک Geekbench دیده شد و فهرست مشخصات منتشر شده‌اش در این آژانس از مجهز شدن آن به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 617 خبر ‌داد. حالا که شایعه‌ها درباره اسنپ‌دراگون 630 قوت گرفته است به نظر می‌رسد فهرست پایگاه Geekbench چندان صحت نداشته باشد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گوشی Redmi Note 5 احتمالا صفحه نمایش Pegasus 5.65 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نسبت نمایش 18:9 دارد. این گوشی از طراحی تمام صفحه پشتیبانی نمی‌کند اما به دوربین با لنز دوگانه 16 و 5 مگا پیکسلی مجهز می‌شود. همچنین حسگر اثرانگشت آن در پنل پشتی تعبیه می‌شود.

از طرفی شایعه شده که شیائومی قرار است یک گوشی ارزان با طراحی تمام صفحه به نام Redmi 5 Plus را تا پیش از تاریخ 11 نوامبر رسما معرفی کند. این گوشی احتمالا صفحه نمایش 5.7 اینچی و پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 450 دارد و 799 یوان معادل 120 دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

انتظار می‌رود در خلال هفته‌های آینده شاهد انتشار خبرها و اطلاعات بیشتری درباره این گوشی‌های تازه باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)