خانهاخبار
انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری و بهبود کیفیت دوربین برای سری ZenFone 4

انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری و بهبود کیفیت دوربین برای سری ZenFone 4

به‌روزرسانی نرم‌افزاری تازه‌ای برای بهبود کیفیت ثبت تصاویر دوربین و همچنین عملکرد شبکه ارتباطی Wi-Fi برای گوشی‌های سری ZenFone 4 در حال انتشار است. انتشار اولیه این فایل 11 مهر آغاز شده است و انتشار عمومی آن احتمالا یک هفته طول می‌کشد.
۱۳۹۶/۷/۱۴

کمپانی تایوانی ایسوس قصد دارد به‌روزرسانی نرم‌افزاری تازه‌ای برای گوشی‌های هوشمند سری ZenFone 4 منتشر کند. این فایل شامل سیستم عامل تازه‌ای نیست و از طریق شبکه ارتباطی بی‌سیم منتشر می‌شود. فایل مذکور قرار است کیفیت دوربین و عملکرد شبکه ارتباطی Wi-Fi را هم بهبود بخشد. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری با شناسه نسخه 14.1060.1708 شناخته می‌شود و در حال حاضر برای ZenFone 4 ایسوس با شناسه ZE554KL در دسترس قرار گرفته است.

این به‌روزرسانی نرم‌افزاری هم مانند سایر فایل‌ها به‌تدریج منتشر می‌شود و ممکن است انتشار عمومی آن برای همه گوشی‌های ZenFone 4 حدودا یک هفته طول بکشد. روند به‌روزرسانی مذکور از 3 اکتبر (11 مهر) آغاز شده است. کاربرانی که موفق به دریافت نوتیفیکیشن دریافت این به‌روزرسانی نشده‌اند می‌توانند آن را به‌صورت دستی هم جستجو کنند. برای این کار کافی است به منوی تنظیمات بروید و در قسمت About گزینه System Update را انتخاب کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که این به‌روزرسانی‌ها را با شبکه ارتباطی Wi-Fi انجام دهید تا از سرعت مناسبی برای دریافت فایل بهره ببرید. همچنین میزان شارژ باتری هم دراین‌باره مهم است. بهتر است پیش از اجرای نصب فایل به‌روزرسانی حتما گوشی را کاملا شارژ کنید.

image

گوشی‌های سری ZenFone 4 ایسوس در ماه اوت رسما معرفی شدند و از ماه گذشته در فروشگاه آمازون به فروش رسیدند. این گوشی‌ها در دو کانفیگ با پردازنده و میزان رم متفاوت رونمایی شدند. یکی از این نسخه‌ها به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630، پردازنده گرافیکی Adreno 508 و 4 گیگابایت رم مجهز شده است و نسخه دوم از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660، پردازنده گرافیکی Adreno 512 و 6 گیگابایت رم بهره می‌گیرد. به‌جز این تفاوت‌ها، هر دو گوشی  صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع IPS LCD با پوشش محافظ Corning Gorilla Glass 3 و وضوح تصویر 1920 در 1080 با تراکم پیکسلی 400ppi دارند. نسخه‌های ZenFone 4 به دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی با ویژگی OIS و PDAF مجهز شده‌اند و حسگر سلفی 8 مگا پیکسلی در پنل جلوی آن‌ها تعبیه شده است. همچنین فلش LED  هر دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی‌ها را همراهی می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، به‌روزرسانی تازه مخصوص این گوشی‌ها قرار است کیفیت ثبت تصاویر ثبت شده را ارتقا دهد اما هنوز مشخص نیست کدام دوربین شامل این بهبود می‌شود. احتمالا باید منتظر بمانیم تا ایسوس جزئیات ارتقای این دوربین‌ها را اعلام کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)