خانهاخبار
Home Max، نسخه قدرت‌مند بلندگوی گوگل Home معرفی شد

Home Max، نسخه قدرت‌مند بلندگوی گوگل Home معرفی شد

شرکت گوگل، دیشب از بلندگوی هوشمند Home Max رونمایی کرد؛ این بلندگوی که تا 20 برابر قدرت‌مندتر از بلندگوی Google Home است، در ماه آینده به فروش خواهد رسید.
۱۳۹۶/۷/۱۳

شرکت گوگل در یک رویداد خبری در 12 مهر ماه، از بلندگوی هوشمند Home Max رونمایی کرد؛ این بلندگو، نسخه بزرگ‎تر بلندگوی هوشمند Home است که برای رقابت با هوم‌پاد اپل و بلندگوهای Sonos وارد بازار می‌‏شود.

image

بلندگوی هوشمند Home Max از دو ووفر 4.5 اینچی به همراه توئتیرهایی بهره می‏گیرد و یک پنجره مشبک، روی آن‌ها را پوشانده است. میکروفون‌های به‌کار گرفته شده در بلندگوی هوشمند Home Max، می‌تواند صدای کاربران را از یک فاصله دور دریافت کند و حتی زمانی‌که آهنگ در حال پخش باشد، بلندگوی هوشمند جدید گوگل قادر به دریافت دستورات صوتی شما است.

image

مانند بلندگوی هوشمند HomePod اپل، بلندگوی هوشمند Home Max گوگل می‌تواند با استفاده از یادگیری ماشین، صدای خود را متناسب با فضای اتاق تنظیم کند. براساس ادعای رسمی شرکت گوگل، بلندگوی هوشمند Home Max با استفاده از قابلیت Smart Sound، بلندی صدای خروجی را تنظیم خواهد کرد؛ فرقی ندارد که در حال پخش یک آهنگ، پادکست یا برقراری مکالمه‌ تلفنی با دوستان خود باشید. برای درک بیشتر این قابلیت، صدای بلندگوی هوشمند زمانی‌که ماشین ظرف‌شویی روشن باشد؛ افزایش خواهد یافت.

image

بلندگوی هوشمند Home Max گوگل را می‎توانید به پهلو روی سطح میز قرار دهید یا با استفاده از پایه‏های مغناطیسی، می‌توانید از آن در حال ایستاده استفاده نمایید تا نیافتد. بلندگوی هوشمند جدید گوگل به کنترل‌کننده‏های لمسی مجهز شده است و از بلوتوث، Google Cast و جک 3.5 میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌کند.

image

شرکت گوگل، اشتراک 12 ماهه YouTube Music را به خریداران بلندگوی هوشمند جدیدش ارائه می‎دهد. شرکت گوگل، بلندگوی هوشمند Home Max را از ماه دسامبر و با قیمت 399 دلار راهی بازار خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)