خانهاخبار
طراحی مفهومی و کاملا متفاوت اپل واچ 3

طراحی مفهومی و کاملا متفاوت اپل واچ 3

این روز‌ها اخبار زیادی از مدل جدید اپل واچ می‌شنویم. مدلی که احتمالا سری 3 نام خواهد‌گرفت و انتظار می‌رود در کنار مدل‌های جدید آیفون ماه آینده معرفی شود. طی روز‌های گذشته خبر از قابلیت Lte در این مدل داده شد و حالا هم تغییر جدی در طراحی این محصول خبرساز شده.
۱۳۹۶/۵/۱۶

جان گاربراز تحلیلگران و خودی‌های اپل در بلاگ خود از "پرنده کوچک تایید نشده" نوشته و نشانه‌هایی از طراحی اپل واچ جدید داده‌است. هرچند حرف‌های او حتمی نیستند اما تغییر طراحی دور از ذهن نیست.

image

مشخص نیست بالاخره اپل واچ دایره‌ای را می‌بینیم که بسیاری خواستارش بودند یا تنها تغییر در طراحی و باز هم مربعی زیبا! اطلاعات بیشتری نداریم پس تنها حدس می‌زنیم، اما پیش از این هم بار‌ها در مورد طراحی گرد اپل واچ شنیدیم.

اگر بخواهیم ویژگی‌های احتمالی Apple Watch Series 3 را مرور کنیم، باید گفت به عنوان محصولی با قابلیت 4G LTE طراحی شده و قرار است مثل آیپد قادر به ارسال و دریافت پیام در شبکه‌های اجتماعی باشد. همچنان مشخص نیست که مدل جدید قابلیت برقراری تماس داشته باشد، در حال حاضر تماس‌ها از آیفون به اپل واچ منتقل می‌شوند و می‌توان به کمک میکروفون آن صحبت کرد، همچنین می‌توان با اتصال هدفون‌های وایرلس مثل اِیرپاد تجربه بهتری در مکالمه داشت.

سال پیش هم شایعاتی مبنی بر وجود LTE در اپل واچ 2 وجود داشت اما به دلیل مصرف زیاد باتری منتفی شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)