خانهاخبار
چه ویژگی تازه‌ای جایگزین صفحه‌نمایش دوم V30 می‌شود؟

چه ویژگی تازه‌ای جایگزین صفحه‌نمایش دوم V30 می‌شود؟

گوشی V30 پرچم‌دار تازه ال‌جی است که احتمالا صفحه‌نمایش معروف سری V در آن حذف می‌شود. منابع مختلف درباره جایگزین این ویزگی حدس‌هایی می‌زنند.
۱۳۹۶/۵/۱۱

شایعه‌های متعددی درباره احتمال بالای حذف صفحه‌نمایش دوم در پرچم‌دار بعدی ال‌جی منتشر شده است. گوشی‌های سری V این سازنده از قبیل V10 و V20 پیش‌تر به صفحه‌نمایش ثانویه مجهز شده‌ بودند و احتمالا ال‌جی قصد دارد ویژگی دیگری را در گوشی V30 – تازه‌ترین نسخه این سری- جایگزین آن کند. روز گذشته تصاویر تازه‌ای از طراحی ظاهری V30 لو رفت و شباهت ظاهری‌اش را با G6 بیش‌ازپیش تایید کرد.

ظاهرا ال‌جی قرار است صفحه‌نمایش دوم را حذف کند اما با ارائه ویژگی تازه‌ای برای دسترسی سریع به برخی قسمت‌های گوشی، ویژگی اصلی و منحصربه‌فرد سری V را در V30 هم حفظ کند. این خبر توسط خبرنگاران Android Authority منتشر شده. وب‌سایت مذکور ادعا می‌کند که کمپانی ال‌جی ویژگی جدیدی به نام floating bar (نوار شناور) خواهد داشت. منبع این خبر هیچ جزئیاتی درباره این ویژگی نداده و تنها گزارش کرده که این نوار شناور قرار است با ارائه دسترسی به میانبرها، جایگزین صفحه‌نمایش ثانویه شود.

image

این منبع همچنین گزارش کرده که گوشی LG V30 صفحه‌نمایش بزرگ 6 اینچی فول ویژن با طراحی بدون حاشیه مانند G6 و Q6 خواهد داشت و از Google Daydream و HDR 10 پشتیبانی خواهد کرد. V30 قرار است مانند اغلب پرچم‌دارهای امسال به ماژول دوربین با لنز دوگانه مجهز شود و خبر خوب این است که کمپانی ال‌جی می‌خواهد لنزهای دوربین گوشی تازه‌اش را با دیافراگم 1.6 بهبود بخشد. این سازنده همچنین ممکن است DAC گوشی مذکور را با همکاری B&O ارتقا دهد.

رویداد معرفی رسمی گوشی LG V30 قرار است 9 شب 31 اوت (9 شهریور) برگزار شود و همایش بزرگ IFA برلین هم یک روز بعدازآن آغاز می‌شود. متاسفانه فعلا نمی‌توان به‌طورقطع درباره تصمیمات تازه ال‌جی نظر داد و باید منتظر معرفی این محصول بمانیم. گفتنی است که IFA هم از 1 تا 6 سپتامبر ادامه خواهد داشت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Mahrad

۱۳۹۶/۵/۱۱
ال جی بین این همه کله گنده ی موبایل چی میگی آخه؟! اصن به چه امیدی گوشی میسازی؟برو همون آبمیوه گیری و جاروبرقیتو بزن سنگین تری داداش...

Alireza

۱۳۹۶/۵/۱۱
بهترین گوشی اندروید اینه.اگه بهترین هم نباشه قطعا جز 3 تای اول خواهد بود.

فرهاد

۱۳۹۶/۵/۱۱
به علت مسایل امنیتی از دادن اطلاعات تکنیکی و تاکتیکی معذوریم

فرهاد

۱۳۹۶/۵/۱۱
صفحه ثانویه فقط به درد نگهداری شارژ باتری میخوره که اونم تا حدودی برمیگرده به خلاقیت ال جی

فرهاد

۱۳۹۶/۵/۱۱
نمایشگر دوم تقریبا ناکار آمد شده