سامسونگ و الجی در سال 2016 چقدر برای بازاریابی هزینه کردند؟
خبرگزاری Yonhap با انتشار گزارشی به هزینههای بازاریابی کمپانیهای Samsung و LG در سال 2016 پرداخته است. بر اساس این گزارش، در این سال سامسونگ 10 میلیارد دلار و ال جی 1 میلیارد دلار صرف بازاریابی کردهاند.
۱۳۹۶/۱/۱۶
برچسبها:
داغترینها
برخی از مشخصات فنی سری شیائومی ۱۵ فاش شدند
۱۴۰۳/۲/۵
اپل رسما زمان رویداد رونمایی از آیپدهای جدید را اعلام کرد
۱۴۰۳/۲/۵
گلکسی C55 در سکوت خبری معرفی شد
۱۴۰۳/۲/۳
از سری مکبوک پرو M4 چه انتظاراتی داریم؟
۱۴۰۳/۲/۲
هدفونهای ناتینگ از راه رسیدند؛ باتری بهتر و قابلیت ANC
۱۴۰۳/۱/۳۰
موتورولا اج ۵۰ اولترا معرفی شد؛ بدنه چوبی و سنسور پریسکوپی
۱۴۰۳/۱/۲۸
موتورولا اج ۵۰ فیوژن به طور رسمی معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۲۸
سری ریلمی P1 معرفی شد؛ طراحی فوقنازک و نمایشگر امولد
۱۴۰۳/۱/۲۷
Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ سامسونگ نیز عرضه خواهد شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
هواوی Pura متولد شد؛ شروع دوباره هواوی با نگرشی تازه
۱۴۰۳/۱/۲۷
اخبار مشابه
دیدگاهها (12 نظر)
مصطفی
۱۳۹۶/۱/۱۸
انگار شما خواب بودید زمانی که جیاسام بهترین گوشی سال 2016 را آیفون7 که دقیقا همون آیفون6 بود انتخاب کرد :)))))) حالا هم که تو مقایسه سریع صفحه اول سایت به S8 کمتر از S7 امتیاز داده :))))))) دلیل اینکه فکر میکنی طرفدار سامسونگه چون خودت طرفدار اون شرکت معروف ورشکسته هستی :))))))
earl
۱۳۹۶/۱/۱۸
والا تا اونجایی که ما داریم میبینیم کارشانس های GSM
(Great Samsung Mobile)
همگی سامسونگی هستن
ای کاش به قول شما اپلی بودن از اون یکم تعریف الکی میکردن که لااقل ارزششو داره
(Great Samsung Mobile)
همگی سامسونگی هستن
ای کاش به قول شما اپلی بودن از اون یکم تعریف الکی میکردن که لااقل ارزششو داره
پرهام
۱۳۹۶/۱/۱۸
جنس خوب احتیاجی به تبلیغ نداره!
سعید
۱۳۹۶/۱/۱۷
۴ میلیارد دلار واسه تبلیغات واسه بزرگترین تولید کننده موبایل رقمی نیست واسه بقیه برندها آرزوست.کیفیت در کنار تبلیغات عالی.احسنت
مصطفی
۱۳۹۶/۱/۱۷
اگه هزینه تبلیغات اپل هم بزارید جالبه هر چند جیاسام و کارسناساش اپلی هستن از نحوه امتیاز دادن به S8 و S8+ نسبت به iPhone7 و 7plus معلومه آفرین جیاسام :))))))))